انجمن نمایش کانون در غرب مازندران آغاز به کار کرد

با راه‌اندازی انجمن نمایش در کانون پرورش فکری مازندران، انجمن نمایش غرب استان راه‌اندازی شد. این کانون با توجه به اهمیت هنرهای نمایشی و تأثیر آن در فعالیت‌های فرهنگی و هنری کانون، مهرماه سال گذشته اقدام به راه‌اندازی این انجمن کرده است. به همین منظور بر اساس شیوه‌نامه واحد آفرینش‌های هنری ستاد و باهدف، شناسایی […]

با راه‌اندازی انجمن نمایش در کانون پرورش فکری مازندران، انجمن نمایش غرب استان راه‌اندازی شد.

این کانون با توجه به اهمیت هنرهای نمایشی و تأثیر آن در فعالیت‌های فرهنگی و هنری کانون، مهرماه سال گذشته اقدام به راه‌اندازی این انجمن کرده است.

به همین منظور بر اساس شیوه‌نامه واحد آفرینش‌های هنری ستاد و باهدف، شناسایی استعدادهای اعضا و مربیان، استفاده از حضور اعضای ارشد کانون  و در نهایت تولید آثار نمایشی، بخش مرکزی و شرق  استان  راه‌اندازی شد و بر همین اساس بخش غرب استان نیز با حضور مدیرکل و کارشناس نمایش کانون مازندران در مرکز فرهنگی و هنری نوشهر آغاز به کارکرد.

 به گفته کارشناس هنری (نمایش) کانون پرورش فکری مازندران، راه‌اندازی انجمن نمایش در دو بخش مرکزی و شرق استان  و  غرب استان  بنا به فاصله مسافتی و به‌منظور تسهیل دررفت و آمد اعضای انجمن صورت گرفته است. اما اهداف، برنامه‌ها و نشست‌های آن  بر اساس شیوه‌نامه  مشترک خواهد بود.

حمیده ناجی افزود: تاکنون دو نشست و دو کارگاه آموزشی  توسط انجمن نمایش برگزار شد تا اعضا در یک  فرایند آموزشی با مسائل تخصصی  تولید نمایش آشنا شوند.