امحا بیش از 1/5 میلیون پرونده در داگستری مازندران

حرف آنلاین: رئیس کل دادگستری مازندران گفت: با مدیریت معاون فناوری اطلاعات وبرنامه ریزی و همکاری روسا و دادستانهای استان درسال گذشته یک میلیون و 513 هزار و 982 پرونده دادگستری استان امحا شد. حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری با تاکید بر لزوم پالايش پرونده‌هاي موجود در بايگاني‌هاي راكد و امحاي آنها اظهار داشت: بخش […]

حرف آنلاین: رئیس کل دادگستری مازندران گفت: با مدیریت معاون فناوری اطلاعات وبرنامه ریزی و همکاری روسا و دادستانهای استان درسال گذشته یک میلیون و 513 هزار و 982 پرونده دادگستری استان امحا شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری با تاکید بر لزوم پالايش پرونده‌هاي موجود در بايگاني‌هاي راكد و امحاي آنها اظهار داشت: بخش بزرگي از فضاي فيزيكي هر دادگستري به پرونده‌هاي راكد اختصاص داده می شود که می توان با پالايش و امحاي پرونده‌‌هاي غير مهم، بخشي از بايگاني‌هاي راكد خالي و فضای بیشتری برای خدمت رسانی به مردم آزاد شود.

وي تلاش تمامي كاركنان دستگاه قضايي استان را براي انجام اين امر مهم ضروري دانست و تاکید کرد: این نوع برنامه ها و تلاش ها می تواند در پیشبرد دیگر اهداف دستگاه قضایی مثمر ثمر باشد.

رئیس کل دادگستری مازندران همچنین گفت: درسال گذشته یک میلیون و 156 هزار788 پرونده فرم گذاری و پالایش، 501 هزار 815 پرونده نیز اسکن و 465 هزارو 297 پرونده ثبت و ورود اطلاعات شد و در مجموع 2 هزار و 798 متر مساحت اداری آزاد شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد قابل توجهی داشته است.

وی افزود: برنامه ما این است که با تلاش تمامي همكاران تا پايان سال جدید تمامي پرونده‌ها را پالايش و پرونده‌هاي عادي و غيرقابل استفاده را امحا كنيم.