اقدام خودجوش خبرنگاران چالوس برای کمک رسانی به مردم زلزله زده

چالوس-خبرنگار حرف: در پی وقوع زلزله در کرمانشاه و بروز خسارات سنگین در این منطقه، خبرنگاران شهرستان چالوس نیز در اقدامی خودجوش همگام با دیگر اقشار جامعه با ایجاد پایگاه جمع آوری کمکهای‌مردمی، گامی هرچند کوچک برای التیام زخم بزرگ این منطقه از غرب کشورمان برداشتند. پایگاه دریافت کمکهای مردمی ویژه خبرنگاران شهرستان چالوس طی […]

چالوس-خبرنگار حرف: در پی وقوع زلزله در کرمانشاه و بروز خسارات سنگین در این منطقه، خبرنگاران شهرستان چالوس نیز در اقدامی خودجوش همگام با دیگر اقشار جامعه با ایجاد پایگاه جمع آوری کمکهای‌مردمی، گامی هرچند کوچک برای التیام زخم بزرگ این منطقه از غرب کشورمان برداشتند.

پایگاه دریافت کمکهای مردمی ویژه خبرنگاران شهرستان چالوس طی دو روز استقرار در مقابل بیمارستان طالقانی این شهر، توانستند مقدار قابل توجهی از اقلام مورد نیاز مانند پتو، کنسرو، البسه بچگانه، زنانه و مردانه، دارو، لوازم بهداشتی و … را جمع آوری نمایند. اقلام جمع آوری شده توسط یک دستگاه خاور به مناطق زلزله زده انتقال و در بین مردم شریف این دیار توزیع گردید.

سپاس و درود بیکران بر مردم نوعدوست چالوس که خالصانه و عاشقانه همراه مان بودند و با کمکهای خود گامی برای یاری رساندن به هموطنان عزیزمان برداشتند.بدون شک هیچ واژه ای را یارای وصف این حماسه بزرگ و حضور باشکوه نیست، اما بر خود وظیفه میدانیم که از تک تک همشهریان، بازاریان، پزشکان و خیرین که بار دیگر با اعتماد به جامعه خبری هر آنچه در توان داشتند اهدا کردند تشکر ویژه داشته باشیم.

همچنین لازم میدانیم از مدیریت کارخانه خزربتن، داروخانه های دکتر کریمی و دکتر سام ،دکتر نوربخش، جمعی از کسبه، بازاریان، پزشکان و مردم شریف چالوس که با کمکهای قابل توجه یاریگر ما بودند مراتب تقدیر خود را اعلام داریم.ضمن اینکه مراتب تقدیر و سپاس ویژه خود را از همکاران گرامی که به دور از هرگونه اختلاف نظر و سلیقه، برای هموطنان زلزله زده در کنارهم‌ تلاش کردند اعلام می داریم. باشد که دیگر شاهد چنین حوادث ناگوار و تلخی در ایران عزیز نباشیم و کمکهای مردم بزرگوارمام در راه اجرای برنامه های شاد صورت پذیرد.