اقامت بیش از ۲۶ هزار مسافر نوروزی در مدارس مازندران

حرف آنلاین: مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: ۲۶ هزار و ۲۸۶ مسافر نوروزی از ۲۸ اسفند سال گذشته تا ۹ فروردین ۱۴۰۱ در مدارس استان پذیرش شده و اقامت کردند. علیرضا سعدی‌پور افزود: در اول فروردین سال جاری ۱۱۱ مدرسه در نقاط مختلف استان برای پذیرش و اسکان مسافران نوروزی تجهیز شد که […]

حرف آنلاین: مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: ۲۶ هزار و ۲۸۶ مسافر نوروزی از ۲۸ اسفند سال گذشته تا ۹ فروردین ۱۴۰۱ در مدارس استان پذیرش شده و اقامت کردند.


علیرضا سعدی‌پور افزود: در اول فروردین سال جاری ۱۱۱ مدرسه در نقاط مختلف استان برای پذیرش و اسکان مسافران نوروزی تجهیز شد که تعداد این مدارس در زمان حاضر به دلیل افزایش ورود هموطنان به مازندران به ۱۴۹ مدرسه افزایش یافته است.
مدیر‌ کل آموزش و پرورش با بیان اینکه در روز‌های گذشته افزون بر ۷ هزار و ۳۱۷ خانوار در مدارس استان اسکان نوروزی یافتند، خاطر نشان کرد: امکانات اولیه اسکان مسافران از جمله فرش، موکت، یخچال، تلویزیون در مدارس استان فراهم است و پذیرش مسافران در مدارس تا پایان طرح تعطیلات نوروزی و تا ۱۲ فروردین ادامه خواهد یافت.
سعدی پور استقبال مسافران نوروزی برای اقامت در مدارس را چشمگیر توصیف کرد و گفت: در صورت افزایش آمار مسافران نوروزی آموزش و پرورش این آمادگی را دارد تا تعداد مدارس برای پذیرش هموطنان را افزایش دهد.
وی با اشاره به اینکه که مسافران نوروزی از مدارس رامسر و ساری برای اسکان به نسبت سایر شهرستان‌های مازندران استقبال بیشتری داشتند، افزود: تنها در ۲۴ ساعت گذشته ۳ هزار و ۳۳۷ نفر در مدارس رامسر و ۲ هزار و ۳۸۵ نفر در مدارس مرکز استان اقامت داشتند. همچنین از اقامت ۲ هزار و ۳۸۵ مسافر نوروزی در ۱۵ مرکز رفاهی و ۲ اردوگاه آموزش و پرورش مازندران از ۲۸ اسفند سال گذشته تا نهم فروردین امسال خبر داد./صداوسیما