افزایش 500 درصدی بودجه فرهنگی دانشگاه

حرف آنلاین: سرپرست دانشگاه فرهنگیان، با تبریک روز دانشجو به تبیین 16 بند منشور حقوق دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان به مناسبت 16 آذر پرداخت  که شامل مواردی همچون راه اندازی شوراهای صنفی، ابلاغ دستورالعمل تشکیل کرسی های آزاد اندیشی و توسعه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه است و از افزایش 500 درصدی بودجه […]

حرف آنلاین: سرپرست دانشگاه فرهنگیان، با تبریک روز دانشجو به تبیین 16 بند منشور حقوق دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان به مناسبت 16 آذر پرداخت  که شامل مواردی همچون راه اندازی شوراهای صنفی، ابلاغ دستورالعمل تشکیل کرسی های آزاد اندیشی و توسعه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه است و از افزایش 500 درصدی بودجه دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، دکتر مهرمحمدی در مراسم  روز دانشجو که در پردیس دکتر شریعتی مازندران برگزار شد ، با تاکید بر راه اندازی شوراهای صنفی در دانشگاه فرهنگیان گفت: راه اندازی شوراهای صنفی فرصت شنیده شدن صدای دانشجومعلمان را فراهم میکند.

مهر محمدی، به توسعه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد و افزود: تعریف ما از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی، فعالیت های خودجوش، منطبق با انگیزه و علائق دانشجو معلمان است.

وی، از افزایش 500 درصدی بودجه فرهنگی دانشگاه فرهنگیان خبر داد و گفت: برگزاری اردوهای حیات طیبه، همایش رویش، اکران فیلم های جشنواره رشد و جشنواره های دیگر از نمونه اقدامات فرهنگی در دانشگاه فرهنگیان است که پردیس ها باید آنرا به نحوه شایسه ای دنبال کنند .

سرپرست دانشگاه فرهنگیان همچنین،  با اشاره به پیش بینی صندوق تسهیلات مالی برای دانشجو معلمان، گفت: تدوین منشور حقوق و تکالیف دانشجومعلمان از دیگر اقداماتی است که آغاز شده، چرا که دانشگاه فرهنگیان با تربیت معلم سر و کار دارد.

مهرمحمدی، با بیان این که تدوین منشور کیفیت آموزش از دیگر برنامه های دانشگاه فرهنگیان است، افزود: هدف از تدوین این منشور تحول در حوزه آموزشی است.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان در ادامه، از تمهید مقدمات اجرای برنامه ای با عنوان سال تحصیلی پیوسته در دانشگاه فرهنگیان خبر داد و گفت: شعار ما این است که «دانشگاه تعطیل می شود اما تربیت معلم هرگز» و در این خصوص دو برنامه درسی و آموزشی شامل برنامه درسی رسمی و رسمی را نیز  اجرا خواهیم کرد.