افزایش 26 درصدی ورود خودرو به مازندران در نوروز 97

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه تعداد مسافر نسبت به سال گذشته 17 درصد افزایش یافت، گفت: تصادفاتی که رخ داد نگران‌کننده است چراکه حتی یک نفر هم نباید جان خود را از دست بدهد. به گزارش حرف آنلاین، احمد حسین‌زادگان ظهر امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با بیان اینکه […]

photo_2018-03-26_18-34-14

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه تعداد مسافر نسبت به سال گذشته 17 درصد افزایش یافت، گفت: تصادفاتی که رخ داد نگران‌کننده است چراکه حتی یک نفر هم نباید جان خود را از دست بدهد.

به گزارش حرف آنلاین، احمد حسین‌زادگان ظهر امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با بیان اینکه شهرداری‌ها، شهرها را همانند سنوات گذشته به‌خوبی آماده کرد و مشکلی در زیبایی شهر وجود ندارد، اظهار کرد: در حوزه امنیتی مشکل خاصی نداشتیم و نیروی انتظامی به‌خوبی امنیت و آسایش را برای هم‌استانی‌ها و گردشگران نوروزی فراهم کرد.

وی با اشاره به اینکه تعداد مسافر نسبت به سال گذشته 17 درصد افزایش یافت، ادامه داد: تصادفاتی که رخ داد نگران‌کننده است چراکه حتی یک نفر هم نباید جان خود را از دست بدهد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران افزود: در مازندران 26 درصد افزایش ورود خودرو داشته‌ایم.

این مسؤول با بیان اینکه 33 درصد کاهش فوتی نسبت به مدت مشابه سال قبل در بیمارستان‌ها داشته‌ایم، اضافه کرد:کل مأموریت انجام‌شده توسط اورژانس 115 حدود 11 درصد رشد داشته است.

حسین‌زادگان بیان کرد: یکسری تصادفات قابل پیشگیری است و باید فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی مناسب در این زمینه داشته باشیم.

وی تأکید کرد: خوشحال هستیم مسافران زیادی به مازندران سفر می‌کنند اما باید ببینیم چقدر هنر داریم تا از این ظرفیت برای توسعه گردشگری و ایجاد شغل استفاده کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه امسال پیش‌بینی می‌شود 17 میلیون مسافر وارد استان شوند، تصریح کرد: زیرساخت لازم را برای این میزان مسافر نداریم و اگر قرار است هر اتفاقی در حوزه توسعه رخ دهد، باید مردم پای کار باشند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: جنگل سرمایه ملی است و هیچ‌کسی خواهان این نیست این منابع خدادادی سوزانده شود چراکه بیشتر مسافران به‌خاطر طبیعت مازندران و مهمان‌نوازی مازندرانی‌ها  وارد استان می‌شوند.