افزایش فروش بیمه زندگی یارمند

ساری – خبرنگار حرف: مدیر شرکت بیمه سینا مازندران یکی از محورهای اصلی این شرکت بیمه ای را؛ بیمه های عمر و زندگی دانست و اظهار کرد: از سال 95 شرکت بیمه سین با هدف فعالیت در بیمه های عمر، زندگی و پس انداز یک تغییر نگرش داده و به صورت تخصصی ورود پیدا کرده […]

ساری – خبرنگار حرف: مدیر شرکت بیمه سینا مازندران یکی از محورهای اصلی این شرکت بیمه ای را؛ بیمه های عمر و زندگی دانست و اظهار کرد: از سال 95 شرکت بیمه سین با هدف فعالیت در بیمه های عمر، زندگی و پس انداز یک تغییر نگرش داده و به صورت تخصصی ورود پیدا کرده است.

یحیی زاده با بیان اینکه از سال 95 تاکنون 12 دوره آموزشی مستمر با حضور استادان مجرب و شهیر بیمه عمر کشور در مازندران برگزار کرده ایم، اظهار کرد: فعالیت بیمه سینا در رشته بیمه های عمر و زندگی از اهداف عالی و الویت های اصلی است.

وی با بیان اینکه در سال 95 فعالیت چشم گیری در بیمه عمر داشته ایم، تصریح کرد: در معاونت فروش بیمه سینا مازندران مدیریت فروش بیمه عمر ایجاد کردیم و خدمات بیمه عمر را به روزرسانی کردیم و در حال حاضر از شهریور تا آبان جشنواره ای را برای نمایندگان در نظر داریم که هر کدام اگر 50 میلیون تومان بیمه عمر و پس انداز به فروش برسانند در این جشنواره که جوایزی نفیسی دارد شرکت خواهند کرد.

وی فروش بیمه های عمر شرکت بیمه سینا را نسبت به سال گذشته دو برابر دانست و اظهار کرد: نسبت به روزهای سال گذشته این مقدار در مازنران نیز افزایش دو برابری داشته است.

وی نام بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه سینا را یارمند معرفی کرد و گفت: خدمات درمانی بیمه عمر یارمند نیز تکمیل تر شده و بیماری خاص و فوت به هر علت نیز بدون آزمایش برای پرداختی سقف 30 میلیون تومان در آن گنجانده شده است.

یحیی زاده از انعقاد قرارداد گروهی با چند سازمان و نهاد دولتی برای فروش بیمه عمر به کارمندان خبر داد و گفت: این بیمه نامه های طبق توافقی که قبلا انجام شده به متقضیان فروخته می شود و مبلغ در نظر گرفته شده از فیش حقوقی آنان کسب می گردد.