افزایش سرعت و توان بارگیری در انبار نفت ساری

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت : با افزایش سرعت و توان بارگیری و افزودن سکوهای بنزین و نفتگاز ، زمان صرف شده برای بارگیری نفتکش ها بیش از 35 درصد کاهش یافت . به گزارش حرف به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، حسینعلی طالبی مدیر […]

4
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت : با افزایش سرعت و توان بارگیری و افزودن سکوهای بنزین و نفتگاز ، زمان صرف شده برای بارگیری نفتکش ها بیش از 35 درصد کاهش یافت .
به گزارش حرف به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، حسینعلی طالبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری انبار نفت منطقه ساری را از مدرنترین و ایمن ترین تاسیسات نفتی در شمال کشوردانست و بیان کرد : با توجه به موقعیت استراتژیک انبار نفت ساری و برنامه تدارکاتی که از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اعلام شد ، به منظور تامین سوخت مورد نیاز مناطق همجوار در استانهای شمالی با افزایش توان و سرعت بارگیری در انبار نفت ساری این مهم محقق شد و در حال حاضر با سرعت بیشتر بارگیری ها به مقصد داخل استان و مناطق همجوار انجام می گیرد .
طالبی از ایمنی بالای تاسیسات انبار نفت ساری گفت و تاکید کرد:
پروژه افزایش سرعت و توان بارگیری فرآورده های بنزین و نفتگاز از زمستان سال 96 شروع و بدون ایجاد وقفه در سوخت رسانی و تعطیلی انبار ، این پروژه به همت کلیه پرسنل واحد های خدمات فنی مهندسی ، عملیاتی و اچ اس ای در مهرماه 97 به بهره برداری رسید و از زمان بهره برداری این پروژه از ایمنی بالایی برخوردار است .
مدیرمنطقه ساری اظهار کرد : در این پروژه به منظور بالا بردن توان بارگیری سه سکو به سکوهای بارگیری بنزین و چهار سکو به سکوهای بارگیری نفت گاز اضافه و به منظور افزایش سرعت بارگیری یک پمپ به مجموعه پمپ های بنزین و دو پمپ به مجموعه پمپ های نفتگاز افزوده شد .
طالبی مزایای اجرای این پروژه را برشمرد و افزود : با بهره برداری از این پروژه ترافیک نفتکشها در انبار نفت ساری کم شده و به سرعت بارگیری نفتکشها افزوده شده است .
طالبی به روز بودن ، آمادگی وتوسعه یافتگی را ازاصلی ترین اولویت منطقه ساری برشمرد و اذعان کرد : انبار نفت ساری دارای زیرساخت هایی است که قابلیت تغییر پذیری بالای عملیاتی را دارد تا در مواقع لزوم با تبدیل سیستم به وظایف جدید عملیاتی ، تغییر کند .
مدیر منطقه ساری تاکید کرد : قابلیت دریافت فرآورده به طور مستقیم از خط لوله و تعدد بارگیری به طور همزمان در حجم بالا از مزایای این انبارنفت ساری است و با توجه به ظرفیت بالای ذخیره سازی و امکان پشتیبانی با نیروهای توانمند عملیاتی وسازماندهی پیمانکاران حمل و نقل جاده ای این امکان را فراهم می کند که در شرایط بحرانی به غیر از کارهای محوله ، بحران را مدیریت کند.