افزایش ساعت کار ناوگان حمل و نقل شهری آمل در روزهای آخر سال

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری آمل گفت: با توجه به افزایش ساعات کار مراکز خرید و فروشگاه های شهر به مناسبت نزدیک شدن به سال نو ساعات کار ناوگان حمل و نقل عمومی شهری نیز افزایش یافت. به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری […]

5

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری آمل گفت: با توجه به افزایش ساعات کار مراکز خرید و فروشگاه های شهر به مناسبت نزدیک شدن به سال نو ساعات کار ناوگان حمل و نقل عمومی شهری نیز افزایش یافت.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری آمل ، محمد علی سبز علی پور افزود: به منظورخدمات دهی هر چه بیشتر و بهتر ، ساعت کار ناوگان حمل و نقل عمومی شهری اعم از تاکسی ، اتوبوس ،تاکسی بی سیم 1838 از 15 اسفند ماه افزایش یافت تا انجام خریدهای شب عید برای شهروندان تسهیل شود.

وی با اشاره به اینکه در روزهای آخر سال شهر با ترافیک سنگین مواجه می شود گفت: شهروندان آملی می توانند با توجه به وجود تنوع خدمات حمل و نقل از تردد با خودروهای شخصی جلوگیری کنند تا علاوه بر کاهش ترافیک خرید شب های عید با آرامش خاطر انجام شود.