افزایش تعداد نمایندگان فروش بیمه سرمد در مازندران

گفت و گو- حسین زحمتکش:مدیر شرکت بیمه سرمد مازندران از افزایش نمایندگان فروش این شرکت بیمه ای خبر داد. مصطفی درویشی با بیان اینکه این شرکت بیمه ای توانسته توانگری مالی بالایی داشته باشد، اظهار کرد: با توجه به اینکه سهام دار اصلی بیمه سرمد بانک صادرات است لذا چنین پشتوانه ی بزرگی عزم هر […]

گفت و گو- حسین زحمتکش:مدیر شرکت بیمه سرمد مازندران از افزایش نمایندگان فروش این شرکت بیمه ای خبر داد.

مصطفی درویشی با بیان اینکه این شرکت بیمه ای توانسته توانگری مالی بالایی داشته باشد، اظهار کرد: با توجه به اینکه سهام دار اصلی بیمه سرمد بانک صادرات است لذا چنین پشتوانه ی بزرگی عزم هر مدیری را برای فعالیت بهتر در عرصه بیمه ای جزم می کند.

این فعال صنعت بیمه استان، بیمه سرمد را متعهد به پرداخت خسارت در کمترین زمان ممکن دانست و اظهار کرد: هدف بیمه سرمد کسب رضایت مشتریان و افزایش ابتکار و خلاقیت نمایندگان فروش است.

وی با بیان اینکه دوره های متعدد آموزشی برای نمایندگان فروش بیمه سرمد مازندران در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: علاوه بر برنامه های آموزشی مستمر نمایندگان فروش بیمه نامه های عمومی و عمر در نظر داریم تعداد نمایندگان را در سطح استان افزایش دهیم که تحقق چنین امری نیاز به آموزش های فنی و مهارتی متعدد به متقاضیان دارد.

دوریشی به آرایش بیمه نامه های عمر بیمه سرمد مازندران اشاره کرد و گفت: 60 درصد از بیمه نامه های صادر شده در بیمه سرمد مازندران مربوط به نیازمندی های بیمه ای بانک صادرات استان است که تاکنون نیز مدیران بانک صادرات از نحوه صدور و پرداخت خسارت ها رضایت کامل داشته اند.

مدیر شرکت بیمه سرمد مازندران در ادامه افزود: در نظر داریم سهم بیمه نامه های غیر بانکی را از 40 درصد افزایش دهیم که تحقق این مهم نیز نیازمند به توجه و تمرکز بر بیمه عمر و سرمایه گذاری است.

وی از برنامه های متعدد شرکت بیمه سرمد مازندران در فروش بیمه عمر و سرمایه  گذاری خبر داد و اظهار کرد: تا پایان سال سهم بیمه عمر از کل بیمه نامه های شرکت بیمه سرمد مازندران قابل توجه خواهد بود که تحقق این هدف را با جذب نمایندگان فروش و ارائه خدماتی در بیمه نامه های عمومی در ازای خرید بیمه عمر در نظر گرفته ایم.

درویشی تاکید کرد: بیمه سرمد مازندران شرکتی تازه تاسیس بوده اما توانسته نظر بسیاری از شرکت های دولتی و خصوصی را به خود جلب کند لذا امیدواریم سال بعد بتوانیم برخی از نهادهای دولتی و غیر دولتی را تحت پوشش بیمه ای خود قرار دهیم.