سرپرست بهزیستی مازندران خبر داد؛

افتتاح ۳۱۸ پروژه در هفته بهزیستی

حرف آنلاین: سرپرست بهزیستی مازندران گفت: ۳۱۸ طرح و پروژه، ۲۶۲ واحد مسکن مددجویی، ۵۰ طرح اشتغالزایی در هفته بهزیستی در مازندران افتتاح خواهد شد.

فریبا بریمانی طی گفت‌وگویی با اشاره به ۲۵ تیر ماه چهل و دومین سالروز تاسیس سازمان بهزیستی و بزرگداشت آن، شعار این هفته را “شروعی دوباره برای بهتر زیستن” اعلام و اظهار کرد: هفته بهزیستی فرصای برای ارائه دستاوردها و خدمات ارائه شده به جامعه هدف وآگاه‌سازی مردم است.

وی از افتتاح ۳۱۸ طرح و پروژه، ۲۶۲ واحد مسکن مددجویی، ۵۰ طرح اشتغالزایی ، یک مرکز مثبت زندگی، یک کمپ ترک اعتیاد، سه مرکز مشاوره و نمایشگاه دستاورد‌های جامعه هدف بهزیستی همزمان با هفته بهزیستی در استان خبر داد.

از برگزاری نمایشگاه تا تقدیر از برترین‌ها

بریمانی با بیان اینکه نمایشگاه توانمندی‌های جامعه هدف بهزیستی در همه شهرستان‌های برپا خواهد بود، تاکید کرد: توانمندسازی جزو برنامه و اهداف بهزیستی است، در ابن نمایشگاه هم دستاوردهای مددجویان توانمند بهزیستی در زمینه‌های هنری مختلف به نمایش گذاشته شده است.

سرپرست بهزیستی مازندران، تقدیر از برترین‌های جامعه هدف در همایش برترین‌ها، نخبگان، ورزشکاران مدال‌آور، مددکاران بیمارستانی، والدین فداکار، دیدار با استاندار و نماینده ولی فقیه مازندران، برپایی میز خدمت در نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه، برگزاری مراسم میثاق با شهدا و غبارروبی مزار شهدای انقلاب و دفاع مقدس، برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه، مانور اورژانس اجتماعی و خودروهای سیار ۱۲۳، رونمایی از تمبر اورژانس اجتماعی ، اهدا ۵۰ قلم کالا جهیزیه به جامعه هدف بهزیستی استان و برگزاری مسابقات ورزشی جام بهزیستی ویژه کارکنان را از جمله برنامه‌های هفته بهزیستی اعلام کرد.

این مسئول در پایان اذعان داشت: پنج مستند گزارشی با نام  “به زیستن” در طول هفته بهزیستی از شبکه طبرستان پخش خواهد شد.