با حضور مشاور وزیر صمت صورت گرفت؛

افتتاح ۲ پروژه جدید در شهرک صنعتی ساری

حرف آنلاین: مشاور وزير صمت و عضو هيئت مديره سازمان صنايع كوچک و شهرک‌های صنعتی ايران در سفر به مازندران، ضمن بازديد از شهرک صنعتی شهيد مصطفی خمينی ساری، پروژه‌های شبكه روشنایی جاده دسترسی و روكش آسفالت معابر داخلی اين شهرک را افتتاح کرد.

افشین پروین پور در سفر يک‌روزه به استان مازندران در بازدید از شهرک صنعتی شهید مصطفی خمینی ساری، همزمان با گراميداشت دهه توليد و تجارت به‌همراه مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی مازندران پس از افتتاح دو پژوه عمرانی، اظهار کرد: اجرای پروژه‌های زيرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در سهولت كار صنايع كوچک و متوسط نقش محوری دارد.

وی با بیان اینکه ميزان موفقيت دولت مردمی در تقويت صنعت كشور متكی به حمايت از صنايع كوچک و روانسازی گردش چرخ توليد خواهد بود، افزود: توليد با كيفيت لازمه ارتباط با دانش برتر است و واحدهای دانش‌بنيان در رشد صنعت تأثيری شايان خواهند داشت.

همچنین مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی مازندران نيز در اين بازديد گفت: صنعت‌گران با حمايت‌ها و كمک‌های دولتی به توليد روزافزون و شكوفایی صنعت استان دلگرم هستند.

یاسر امینی خاطرنشان كرد: تمام تلاش مجموعه شركت شهرک‌های صنعتی مازندران به اجرای سريع و دقيق پروژه‌ها در كوتاه‌ترين زمان ممكن است تا زمينه حضور بهتر سرمايه‌گذاران و شرايط آسان‌تر در فعاليت‌های عرصه توليد برای آنان مهيا شود.