افتتاح فاز نخست پروژه 17ساله ورزشگاه شهید چمران آمل

حرف آنلاین: فاز نخست، ورزشگاه شهید چمران آمل پس از 17 سال از آغاز به کار ساخت آن، امروز دوشنبه 25 بهمن ماه با حضور سیدعباس حسینی فرماندار ویژه شهرستان آمل، حاجی پور نماینده مردم آمل و شکوهی فر معاون وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری رسید. سیدعباس حسینی فرماندار ویژه شهرستان آمل در […]

حرف آنلاین: فاز نخست، ورزشگاه شهید چمران آمل پس از 17 سال از آغاز به کار ساخت آن، امروز دوشنبه 25 بهمن ماه با حضور سیدعباس حسینی فرماندار ویژه شهرستان آمل، حاجی پور نماینده مردم آمل و شکوهی فر معاون وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری رسید.

سیدعباس حسینی فرماندار ویژه شهرستان آمل در مراسم افتتاح ورزشگاه چمران آمل گفت: فاز نخست این پروژه پس از ۱۷ سال با هزینه کرد بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی با تاکید بر تکمیل فازهای بعدی این پروژه، تصریح کرد: پروژه شهید چمران در حال حاضر به صورت تحویل موقت به بهره برداری رسید و قرار است پیمانکار همچنان برای تکمیل به کار خود ادامه دهد.
به گفته وی اعتبار کامل برای تکمیل این پروژه ۱۵۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل با تاکید براینکه سرانه ورزشی شهرستان آمل از میانگین سرانه ورزشی مازندران کمتر است که نیاز به توجه بیشتر دارد، تصریح کرد: میانگین سرانه ورزشی در مازندران ۱۲۰ سانتی متر است که این سرانه در شهرستان آمل با وجود داشتن هشت تیم لیگ برتری در رشته های مختلف ۹۷ سانتی متر است و باید افزایش یابد.

حسن رنگرز، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز با تاکید بر اینکه تکمیل زیرساخت های ورزشی در مازندران از اولویت های دولت است، گفت: با نگاهی که در وزارت خانه وجود دارد، زیرساخت های این استادیوم به زودی تکمیل و شاهد بازی های لیگ در این شهرستان خواهیم بود.


مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تصریح کرد: خوشبختانه شرکت توسعه تجهیز در مدت کوتاهی کارهای بزرگی انجام دادند، هم در استادیوم چالوس و هم استادیم چمران اتفاق خوبی افتاده است.

نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی نیز این افتتاح ثمره پیگیری های ملی و استانی است، بیان کرد: افتتاح یک پروژه 17 ساله و بهره برداری از آن طی دو سال، اتفاق خوشایندی در شهرستان آمل است که جای قدردانی دارد و امیدواریم این روند تا انتهای تکمیل آن ادامه یابد.

شکوه فر، معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه افتتاح استادیوم چمران در گفت وگو با خبرنگاران با بیان افتتاح استادیوم چمران بعد از یک دهه، عنوان کرد: بعد از توقف 17 ساله این پروژه با پیگیری های مسئولان شهرستان افتتاح شد.

معان حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: بنا این بود این پروژه با بهترین شکل تحویل دهیم، براساس بودجه ای که وجود داشت فاز یک آن افتتاح شد که اتفاق خوبی بعد از 17 سال بود، چمن و شرایط آماده است و برنامه ریزی این است که تا سال آینده این پروژه کاملا تکمیل شود.

شکوه فر ادامه داد: تا پایان سال چراغ های پروژکتورهای استادیوم روشن خواهند شد و این زمین مرکز خوبی برای استعدادیابی بازیکنان در این منطقه خواهد شد.

وی از سفر رئیس جمهور به مازندران خبر داد و اظهار کرد: به زودی رئیس جمهور به مازندران سفر خواهند کرد و منابع ورزشی خوبی با پیگیری مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به این استان اختصاص می یابد، از جمله پروزه های نیمه تمامی که در آمل است مانند سالن صخره نوردی بودجه های لازم را دریافت خواهند کرد./روابط عمومی