افتتاح دکل BTS مخابراتی همراه اول در روستای لامیزده محمودآباد

دکل BTS مخابراتی همراه اول با اعتبار 6 میلیارد تومان در روستای لامیزده شهرستان محمودآباد به بهره برداری رسید .

به گزارش حرف آنلاین؛ عبدلله صادقی اظهار کرد : در طی یک سال تلاش بی‌وقفه‌ و شبانه‌روزی رییس اداره مخابرات محمودآباد و دیگر همکاران در استان و شهرستان توانستیم این دکل را به بهره‌برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه 20 سال انتظار مردم این منطقه با افتتاح این پروژه به پایان رسید، افزود: در پنجمین روز از هفته دولت آئین دکل مخابرات همراه اول در این منطقه به بهربرداری رسید.

نائب رییس شورای بخش مرکزی شهرستان محمودآباد تصریح کرد: این پروژه در حال حاضر حدود ۶ میلیارد تومان هزینه داشت تا به مرحله تولید برسد.

صادقی خاطرنشان کرد: این دکل مخابراتی علیرغم روستای لامیزده، روستای بولیده، کرچک نوایی، کرچک لاریجان و سنگ‌کتی را تحت پوشش قرار داده است.

وی یادآور شد: این پروژه را با تمام مشکلات و فرازنشیب‌هایش در اولین فرصت شروع به ساخت کردیم تا مردم این منطقه از مشکلات کمبود سیگنال مخابراتی آسوده خاطر شوند.

نائب رییس شورای بخش مرکزی شهرستان محمودآباد از آینده روشن برای مردم منطقه و طرح‌های دیگر خبر داد و گفت: به واسطه زحمات نماینده مردم در مجلس، فرماندار، بخشدار مرکزی و ارتباط با استان پیگیری این پروژه انجام شد و امیدواریم شاهد بهره‌برداری پروژه‌های بیشتری باشیم.

صادقی ضمن تشکر از دهیاری و شورای اسلامی لامیزده بیان کرد : برای افتتاح این پروژه نیاز به کانال‌کشی فیبرنوری داشتیم که توسط دهیاری و شورای اسلامی روستای لامیزده انجام شد و به روند پیشرفت کار کمک بسیاری کرد.

وی با اشاره به اینکه ما شرمنده مردم این منطقه هستیم، افزود: امیدواریم شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی بیشتر در روستای لامیزده باشیم.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: دولتمردان در طول یک سال خدماتی را به مردم ارائه دادند و امروز در هفته دولت نقش خاصی ایفا کردند.

وی افزود: طی سال گذشته در این مکان کلنگ پروژه، به همت یک زنجیره‌ به زمین زده شد و اکنون شاهد افتتاح این پروژه هستیم.

فرزانه در پایان تصریح کرد: مردم باید شیرینی این افتتاح را بچشند و زحمات این نظام را به یاد داشته باشند.