افتتاح بزرگترین سالن تخصصی تنیس روی میز شمال کشور ‌در بابل

بزرگترین و مجهزترین سالن تخصصی تنیس روی میز در سطح استان‌های شمالی کشور در بابل افتتاح شد.

به گزارش حرف آنلاین ؛ علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز در آیین افتتاح بزرگترین سالن تخصصی تنیس روی میز درشهرستان بابل، گفت: درحال حاضر به جرات می توان گفت شهرستان بابل با حضور برادران عالمیان و مربیان ارزشمند در این شهرستان به عنوان قطب جدید ورزش تنیس روی میز در کشور تبدیل شده است.

علی قارداشی افزود: ساخت سالن مجهز و استاندارد تنیس روی میز در شهرستان بابل به لحاظ داشتن بیشترین ملی پوش و علاقمند رو به افزایش در این رشته ورزشی دراین شهرستان یک ضرورت اساسی بود.

وی اضافه کرد: تردیدی نداریم که در این سالن قهرمانان بزرگی در عرصه‌های ملی، جهانی و المپیک به جهان معرفی خواهند شد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز تصریح کرد : باید از خانواده‌های بابلی که فرزندان خود را به سمت این رشته ورزشی هدایت و در مسیر پرورش و حرفه ای آن حمایت کردند، قدرشناسی و تشکر کرد.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران هم در این مراسم، بر تقویت وحمایت از ظرفیت بخش خصوصی در تمام رشته‌های ورزشی برای تکمیل و کمبودهای زیرساخت های ورزشی در سطح استان تاکید کرد و گفت: امروز بزرگترین و مجهزترین خانه تخصصی تنیس روی میز مازندران با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بابل مهد این رشته ورزشی افتتاح شد.

عادل عالیشان افزود: برادران نوشاد و نیما عالمیان ۲ پینگ پنگ باز بابلی افتخارات زیادی برای کشور ما کسب کردند که شایسته قدرشناسی است.

وی با اشاره به اینکه هفته گذشته نیز یک خانه تخصصی تنیس روی میز در چالوس در غرب مازندران افتتاح شد، اضافه کرد: در تلاشیم تا خانه تخصصی تنیسی روی میز در شرق مازندران هم به زودی راه‌اندازی شود.