اعطای بسته تشویقی شهرداری ساری بابت پرداخت عوارض

حرف آنلاین: معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری ساری گفت: شهروندان ساروی در سه ماه پایانی سال با پرداخت عوارض ساختمانی به‌صورت نقدی از بسته تشویقی برخوردار خواهند شد. کیا علیزاده با اعلام اینکه کلیه پرداخت‌های عوارض شهرداری ساری در دی‌ماه 40 درصد، بهمن 35 درصد و اسفند 25 درصد است، افزود: شهروندان مرکز استان […]

حرف آنلاین: معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری ساری گفت: شهروندان ساروی در سه ماه پایانی سال با پرداخت عوارض ساختمانی به‌صورت نقدی از بسته تشویقی برخوردار خواهند شد.

کیا علیزاده با اعلام اینکه کلیه پرداخت‌های عوارض شهرداری ساری در دی‌ماه 40 درصد، بهمن 35 درصد و اسفند 25 درصد است، افزود: شهروندان مرکز استان تا پایان اسفندماه جاری فرصت دارند ضمن مراجعه به شهرداری از مزایای این تخفیف بهره‌مند شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری ساری در بخش دیگر از سخنانش به بدهی شهرداری ساری به تأمین اجتماعی اشاره کرد و گفت: این شهرداری 400 میلیارد تومان بابت حق بیمه کارکنان شهرداری از سالیان قبل به سازمان تأمین اجتماعی بدهکار است.

علیزاده بابیان اینکه به دلیل تأخیر در پرداخت حق بیمه کارکنان شهرداری ساری از سال 91 تا پایان سال 99 به رقم بدهی این شهرداری به تأمین اجتماعی اضافه‌شده است، افزود: اما از ابتدای سال جاری به‌رغم مشکلات مالی و معوقات معطل‌مانده بسیار حق بیمه کارکنان شهرداری با تأکید مدیریت شهری به‌روز پرداخت می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری ساری ادامه داد: سعی بر این است تا مشکل بیمه کارکنان شهرداری که در مدت چندین سال به دلیل تأخیر در پرداخت به سازمان تأمین اجتماعی گریبان گیر شهرداری بوده، حل شود.

وی با یادآوری اینکه سازمان تأمین اجتماعی در مرحله نخست 15 باب مغازه در پاساژ شهریاری را توقیف و برای مزایده گذاشت، گفت: در حال حاضر سازمان تأمین اجتماعی پارک صفرآباد (اکو) شهرداری ساری را بابت طلب خود توقیف و باقیمت پایین به مزایده گذاشته است این در حالی است شهرداری این مکان تفریحی و گردشگری را برای میزبانی از گردشگران اکو 2022 آماده کرده است.

علیزاده افزود: طبق مصوبه مجلس سازمان تأمین اجتماعی می‌تواند طلب خود را به‌صورت اقساطی از ادارات دریافت کند که این بخشودگی شامل حال شهرداری نیز می‌شود. شهرداری ساری نیز بر اساس این مصوبه ماهیانه 8 میلیارد تومان به تأمین اجتماعی پرداخت می‌کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری ساری با انتقاد از اینکه چرا سازمان تأمین اجتماعی در این ده سال اقدامی برای وصول مطالبات خود نکرده است، افزود: حال که شهرداری علاوه بر پرداخت بدهی حق بیمه خود به این سازمان میزبان رویداد بین‌المللی ساری 2022 است اقدام به توقیف اموال شهرداری کرده است؟ آن‌هم ملکی که سال‌ها رهاشده بود و باتدبیر امروز قرار است از این ظرفیت برای گردشگری استفاده شود.