اعزام 9 تیم فوریت های پزشکی اورژانس مازندران به مرزهای غرب کشور

رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان مازندران از اعزام 9 تیم فوریتهای پزشکی از اورژانس مازندران به مرزهای غرب کشور خبرداد. به گزارش حرف، دکتر یحیی صالح طبری با اعلام این مطلب افزود: همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی و حضور زائرین اباعبدالله الحسین از سراسر کشوربرای حضوردرکنگره عظیم اربعین در کربلای معلی، تیمهای فوریتهای […]

photo_2018-10-21_12-13-43

رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان مازندران از اعزام 9 تیم فوریتهای پزشکی از اورژانس مازندران به مرزهای غرب کشور خبرداد.

به گزارش حرف، دکتر یحیی صالح طبری با اعلام این مطلب افزود: همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی و حضور زائرین اباعبدالله الحسین از سراسر کشوربرای حضوردرکنگره عظیم اربعین در کربلای معلی، تیمهای فوریتهای پزشکی از سراسر کشور در مرزهای خروجی به سمت عراق مستقر می شوند.

وی تصریح کرد: در همین راستا 9تیم فوریت پزشکی از استان مازندران با 9 دستگاه آمبولانس و 18نفر از کارشناسان مجرب  اورژانس 115مازندران، جهت ارائه خدمات فوریت های پزشکی به زائرین  در مرز مهران اعزام شدند.

امروز یکشنبه 29 مهر با بدرقه رییس دانشگاه علوم پزشکی و معاون درمان دانشگاه و رییس مرکز  فوریتهای پیش بیمارستانی استان مازندران، ۹ تیم فوریت های پزشکی با ۹ دستگاه آمبولانس و ۱۸نفر از کارشناسان مجرب فوریت ها،جهت استقرار در استان ایلام ودر مرزهای خروجی غرب کشور اعزام شدندو تا روز اربعین در مکان های مشخص شده مستقر می شوند.