اعزام ۱۰۰ مبلغ طرح “سفیر بصیر” به کاروان‌های راهیان نور

حرف آنلاین: مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه کربلا گفت: همزمان با آغاز به‌کار مجدد اردوهای راهیان نور تعداد ۱۰۰نفر روحانی از مبلغان و مبلغات به عنوان “سفیر بصیر” جهت انتقال معارف دین و سیره شهدا به زائرین با تبلیغ چهره به چهره در مناطق عملیاتی جنوب حضور یافتند. حجت الاسلام «سید میثم نبوی» در حاشیه […]

حرف آنلاین: مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه کربلا گفت: همزمان با آغاز به‌کار مجدد اردوهای راهیان نور تعداد ۱۰۰نفر روحانی از مبلغان و مبلغات به عنوان “سفیر بصیر” جهت انتقال معارف دین و سیره شهدا به زائرین با تبلیغ چهره به چهره در مناطق عملیاتی جنوب حضور یافتند.

حجت الاسلام «سید میثم نبوی» در حاشیه حضور در مناطق عملیاتی جنوب با بیان اینکه در اهمیت جهاد تبیین رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان سیره شهدا،در سال ۹۸فرمودند این کار بزرگ راهیان نور را باید تبیین کرد و اینکه بدون تبیین و تبلیغ قطعا هیچ اندیشه متقنی توفیق اعتقاد عمومی را پیدا نخواهد کرد و شهدا عملا کار بزرگی را انجام دادند، اظهار کرد: در راستای  لبیک به فرمان جهاد تبیین حضرت آقا(مقام معظم رهبری)  طلایه داران جهاد تبیین طلاب و روحانیون اقدامات شایسته ای در این خصوص انجام دادند چرا که اعتقاد مااین است که راهیان نور نمونه بارز جهاد تبیین است.
 
وی با بیان اینکه از جمله کارهایی که درسازمان بسیج طلاب  انجام شد اعزام روحانیون به همراه کاروان های راهیان نور به عنوان روحانی کاروان بود، افزود: همزمان با آغاز بکار مجدد اردوهای راهیان نور تعداد ۱۰۰نفر روحانی از مبلغان و مبلغات به عنوان (سفیر بصیر) جهت انتقال معارف دین و سیره شهدا به زائرین با تبلیغ چهره به چهره و مشاوره مذهبی و بصیرتی و سبک زندگی شهدا، با هدیه دادن و برگزاری مسابقه در اتوبوس ها توانستند این امر مهم را انجام دهند.
 
وی ادامه داد: نکته دوم اعزام طلاب خواهر و برادر به عنوان طلایه داران جهاد تبیین که به تعداد ۳۵۰ نفر از استان به راهیان نور و گلزار حاج قاسم سلیمانی در کرمان با همکاری مدیران حوزه های علمیه و همچنین با پشتیبانی مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا بوده است.
 
حجت الاسلام نبوی از استقرار مبلیغن جهادی در اردوگاه های مازندران( شهید جعفرزاده در اندیمشک، شهید بلباسی در خرمشهر و یادمان هفت تپه) خبر داد و گفت: این مبلغین با برپایی نماز جماعت، بیان احکام و  مناجات خوانی و پاسخگویی شبهات نقش آفرینی کردند.
 
وی یادآورشد: در کنار برنامه های دیگری هم به نیابت از شهدای عزیز به ویژه ۴۰۰شهید طلبه و روحانی مازندران، اقدامات خوبی در قالب گروهای جهادی شکل گرفت.
 
حجت الاسلام نبوی از نوزیع ۳۵۰ بسته معیشتی درایام عید در مناطق کم برخوردار خبر داد و گفت: گروه های جهادی طلاب در ساخت خانه های محروم نقش آفرینی کردند .
 
وی بیان کرد: همچنین موکبی به نام (فقط به عشق مهدی (عج)) از جانب سربازان امام زمان(عج)  در شهرستان هایی که حوزه علمیه و مدارس علمیه داشتند برپا شده است.