اعزام دانش‌آموزان سمپاد به کارسوق فرهنگی و تربیتی «هفت روز در بهشت»

معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش مازندران از اعزام دانش‌آموزان سمپاد به کارسوق فرهنگی و تربیتی «هفت روز در بهشت» در مشهد مقدس خبر داد. اسفندیار نظری با اشاره به همه‌ ساحت‌های تربیتی مندرج در سند تحول بنیادین و پیگیری هدف‌های مبتنی بر برنامه شماره 1 استعدادهای درخشان، افزود: تعداد70 نفر از دانش‌آموزان پسر دوره دوم مدارس […]

معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش مازندران از اعزام دانش‌آموزان سمپاد به کارسوق فرهنگی و تربیتی «هفت روز در بهشت» در مشهد مقدس خبر داد.

اسفندیار نظری با اشاره به همه‌ ساحت‌های تربیتی مندرج در سند تحول بنیادین و پیگیری هدف‌های مبتنی بر برنامه شماره 1 استعدادهای درخشان، افزود: تعداد70 نفر از دانش‌آموزان پسر دوره دوم مدارس سمپاد استان جهت شرکت در کارسوق فرهنگی و تربیتی «هفت روز در بهشت» با هماهنگی موسسه جوانان آستان قدس رضوی و مرکز ملی استعدادهای درخشان از تاریخ    3 /5/ 98 الی 11 /5/ 98 به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی بابیان اینکه در این اعزام سعی شده اولویت‌هایی از قبیل زیارت اولی بودن دانش‌آموزان رعایت شود، اظهار داشت: تعداد هفتاد نفر از دانش‌آموزان پسر پایه‌های دهم و یازدهم مدارس سمپاد انتخاب و با هماهنگی ادارات ذی‌ربط و معاونت پرورشی آموزش‌وپرورش ترتیب اعزام آن‌ها در معیت سرپرستان و مربیان مجرب داده شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش مازندران با اشاره به هزینه شرکت در این برنامه و اقامت و ایاب و ذهاب تصریح کرد:  دانش‌‎آموزان برای شرکت در این برنامه هیچ‌گونه وجهی پرداخت نخواهند کرد. تمامی هزینه‌ها توسط مدارس و آستان قدس رضوی تأمین‌شده است. نظری تقویت روحیه همکاری و توسعه خلاقیت را از مهم‌ترین اهداف برگزاری کار سوق‌ها دانست و گفت: کارسوق فوق دارای برنامه منسجم و هدفمند آموزشی به همراه برنامه‌های تفریحی و سیاحتی هست.