اظهارات جالب آقای رئیس در قلب تغییر کاربری مازندران

رئیس اداره منابع طبیعی رامسر در حالی ادعا می‌کند که در رامسر قاچاقچی چوب و زمین‌خوار نداریم که تصاویر منتشر شده و وضعیت این بخش از غرب مازندران در حال تغییر کاربری های گوناگون گزارش می شود و میزان تعرض به منابع طبیعی در این شهرستان مشهود است. رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری رامسر گفت: […]

رئیس اداره منابع طبیعی رامسر در حالی ادعا می‌کند که در رامسر قاچاقچی چوب و زمین‌خوار نداریم که تصاویر منتشر شده و وضعیت این بخش از غرب مازندران در حال تغییر کاربری های گوناگون گزارش می شود و میزان تعرض به منابع طبیعی در این شهرستان مشهود است.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری رامسر گفت: چیزی به عنوان قاچاقچی و زمین‌خوار در رامسر نداریم.

به گزارش حرف آنلاین به نقل از فارس؛ هدی مولایی  با بیان اینکه، مردم مالک اصلی و واقعی منابع طبیعی هستند اظهار داشت: از این رو این ثروت ملی باید باید به نحو احسن در حفظ آن کوشیده شود.

وی افزود: منابع ملی جزو انفال است و اداره منابع طبیعی به عنوان متولی، بیشترین تلاش خود را می‌کند تا این ثروت ملی به دست آیندگان برسد.

مولایی بیان داشت: با عنایت مقام معظم رهبری، چندین سال است سربازانی در اختیار منابع طبیعی قرار داشته شده که در راه حفظ منابع طبیعی با بیشترین توان  اقدام شود.

این مسئول با اشاره به اینکه منابع طبیعی وظیفه حمایتی و حفاظتی خویش رادارد بیان کرد: در حال حاضر در شهرستان رامسر، قاچاقچی چوب یا زمین خوار نداریم و در سال گذشته اقدامات وسیعی در حوزه نهال کاری صورت داده و 500 هکتار از جنگل و مراتع منطقه را محصور کردیم.

مولایی تصریح کرد: شعار اصلی منابع طبیعی، حفظ، احیا، توسعه، بهره‌برداری مستمر و مجاز از منابع طبیعی است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری رامسر درباره رسیدگی به امور مراتع اعلام کرد: دامداران از سوی این اداره همیشه مورد پشتیبانی قرار گرفته و می‌گیرند و با تعبیه آبشخور و پاشیدن بذر برای رونق و شکوفایی تولیدات دامی و کشاورزی می‌کوشیم.

رامسر غربی‌ترین مازندران 83 هزار هکتار جنگل و مرتع  را در خود جای داده است.