اسم این کار را باید چه گذاشت؟!

شکرالله رضازاده شرمه: چند روزی می شود که پست گستاخانه "حمید فرخ نژاد" بازیگر سینما و تلویزیون در حال دست به دست شدن هست.

پست حمید فرخ نژاد با واکنش های مختلفی روبرو گشت. واکنش هایی که نشان می دهد دوران بزن در رو شیاطین در عرصه مجازی تمام شده است. البته این تمام شدن نه با تدبیر مدیران بلکه با همت انقلابی و اعتقادی امت، روی داد.

در کنار انتشار پست وقیحانه بازیگر مذکور ، خبری منتشر شد که به اعتقاد حقیر اگر دغدغه‌مندان حقیقی عرصه فرهنگی نظام بابت آن دق کنند قطعا رواست. خبر این بود که در سریالی بنام “سقوط” با سرمایه گذاری بخش های امنیتی نظام با موضوع عراق و داعش، “حمید فرخ نژاد” نقش اول آن را برعهده داشت. این فرد بعد از دریافت کامل دستمزد خود یعنی یک میلیارد و پانصد میلیون تومان، دو کار را انجام میدهد ؛ اول سفر به خارج از کشور و دوم قرار دادن پست وقیحانه در صفحه خود.

سوال امت همیشه پای کار نظام این هست مگر مواضع ضد ایرانی و ضد ملی این بازیگر برای دوستان قابل پیش بینی نبود که نقش اول یک سریال مهم و راهبردی را به او نسپارند؟! واقعا کشف این نکته بدیهی ، کار سختی بود؟! “حمید فرخ نژاد” هم پول خودش را تمام و کمال از حضرات دریافت کرد و هم با این مواضع گستاخانه اخیرش ، امکان پخش سریال مذکور را سلب کرد. سریالی که طبق شنیده ها برای پاسخ به بسیاری از شبهات دشمن، اثری موثر و فاخر محسوب می شود. خوب، حالا تکلیف این همه هزینه از جیب بیت المال و نیز صرف ساعت ها تحقیق و پژوهش چه می شود؟!

واقعا چرا در موضوع سلبریتی ها هنوز به یک راهبرد مشخص مدیریتی دست نیافتیم و یا اگر هم یافتیم انگیزه و انرژی لازم برای اجرایی کردن، اصلا و ابدا موجود نیست؟! این پرسش ، سوال روز جامعه انقلابی کشور هست. چرا نظام برای یک بار هم شده تکلیف خود را با جماعتی که تا توانستند و می توانند از کیسه ملت و دولت ایران فربه می شوند اما در لحظات حساس به جای قرار گرفتن در کنار ملت و دولت ایران، با دشمنان ایران همنوا و همصدا می شوند، مشخص و معلوم نمی کند؟!

در همین یکی دو روز گذشته خبر دیگری هم منتشر گشت که آنهم جای تامل فراوان دارد. خبر این بود که کریم باقری بهمراه احمدرضا عابدزاده و علی فتح الله زاده برای وساطت برای یکی از یاغیان محکوم شده در اغتشاشات اخیر به دیدار دادستان تهران رفتند. قطعا دادستان محترم پاسخ در خور را به آنها داد اما واقعا چرا این جماعت که خودشان باید پاسخگوی حرکات خود باشند نه تنها خود را متهم ندانسته بلکه برای وساطت ، پا پیش می گذارند!!! این همه احساس امنیت آنها از کجا نشات می گیرد؟

پاسخ روشن است. پاسخ آنست که این جماعت خود را در حصن حصینی می بینند که نه تنها کسی نمی تواند به آنها بگوید بالای چشم تان ابروست بلکه باید دائم از آنها تشکر کرد تا شاید! بیشتر از این لگد نزنند!.

واقعا آیا امثال فرخ نژاد هنرپیشه تر از جولی اسکار گرفته هستند؟! و یا امثال کریم باقری فوتبالیست تر از نیمار فوق ستاره هستند؟! چرا مسئولان در برابر این جماعت کوتاه می آیند؟! سقف این کوتاه آمدن تا کجاست؟! براستی کدام کشور با خطوط قرمزش مسامحه و مساهله می کند که جمهوری اسلامی مظلوم اما به لطف خدا مقتدر، دومش باشد؟! امثال کریم باقری ها باید برای پاسخگوی به پست های تحریک آمیزشان به مراجع قضایی فراخوان شوند نه آنکه باشد برای وساطت دیگری به آنجا بروند.

اگر مدیران کشور نخواهند به این گردن کلفتی جماعت سلبریتی پایان دهند قطعا ضمن اینکه این خط شوم ادامه خواهد داشت، اگر مملکت گل و بلبل هم شود باز هم این جماعت همیشه طلبکار! روح و روان ملت را مثل خوره خواهند خورد.