استودیوی صدا و موسیقی حوزه هنری مازندران افتتاح شد

حرف آنلاین: همزمان با ضبط مناجات ویژه ماه مبارک رمضان استودیوی صدا و موسیقی حوزه هنری انقلاب اسلامی مازندران افتتاح شد. ۱۸ فروردین ماه سال جاری و در آستانه هفته هنر انقلاب اسلامی، با حضور «میثم مرادی بیناباج» معاون راهبری امور استانهای حوزه هنری، جمعی از مسئولان استانی و گروهی از آهنگسازان و فعالان رشته […]

حرف آنلاین: همزمان با ضبط مناجات ویژه ماه مبارک رمضان استودیوی صدا و موسیقی حوزه هنری انقلاب اسلامی مازندران افتتاح شد.

۱۸ فروردین ماه سال جاری و در آستانه هفته هنر انقلاب اسلامی، با حضور «میثم مرادی بیناباج» معاون راهبری امور استانهای حوزه هنری، جمعی از مسئولان استانی و گروهی از آهنگسازان و فعالان رشته موسیقی و هنرمندان، استودیوی صدا و موسیقی این مرکز افتتاح شد.

گفتنی است این رویداد همزمان با آغاز ضبط مناجات ویژه ماه مبارک رمضان، با اجرای علی عظیمی و شعری از حمزه کاظمی سنگدهی صورت گرفت.

مهدی معصومی گرجی در آغاز به کار این استودیو ضمن اشاره به گسترش رسانه های مجازی و اهمیت حضور و تولید محتوا در این بستر افزود:علاوه بر استفاده های متداول اعم از ضبط آثار صوتی و موسیقایی، فعالیتهایی همچون کتاب صوتی، پادکست، تک اثرهای رادیویی، صوتی و موسیقایی و بسیار کارهای متنوع دیگری نیاز امروز جامعه ما می باشد که چنین امکاناتی در تولید آن موثر است.

وی ضمن قدردانی از همکاری فرماندار سابق شهرستان ساری و سازمان برنامه و بودجه استان در تجهیز این فضا، پشتیبانی و حمایت از هنرمندان رشته های مختلف استان را از اهداف دیگر ایجاد استودیو حوزه هنری برشمرد و گفت: این امکانات از این به بعد آماده تولید آثار هنرمندان متعهد و انقلابی می باشد.

همچنین میثم مرادی بیناباج نیز در ادامه با تاکید بر نقش جریان سازی حوزه هنری افزود: انتظار میرود نقش و جایگاه مردمی این مرکز با احداث چنین امکاناتی بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

معاون راهبری امور استانهای حوزه هنری کشور پس از پخش تصنیف نسل بیدار با اشاره به پیشینه پربار موسیقی در استان مازندران گفت: حوزه هنری مازندران با برنامه ریزی مدون این فضا را در اختیار گروههای مختلف هنری ( اعم از موسیقی، سرود و دیگر گروهها) قرار دهد تا آثاری در طراز هنر انقلاب تولید گردد.

شایان ذکر است که استودیوی صدا و موسیقی حوزه هنری مازندران با هزینه ای بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان در طبقه زیرین این مرکز با قابلیت ضبط هرگونه موسیقی اعم از سنتی ، محلی، پاپ ، سرود با بروزترین تجهیزات و امکانات از قبیل کارت صدا، میکروفون، ضبط همزمان ساز و آواز و ….بنا شده است.