استقلالی‌ها به دنبال توجیه باخت در دربی

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اتفاقات دربی توضیحاتی را بیان کرد. افشین پیروانی، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره اتفاقات دربی اظهار کرد: در جلسه پیش از بازی پرسپولیس و استقلال مقرر شد ۱۵ نفر از هواداران هر تیم به ورزشگاه بیایند. این موضوع به ما ربطی ندارد که تیم رقیب ۵ نفر را به ورزشگاه آورده بود. او ادامه […]

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اتفاقات دربی توضیحاتی را بیان کرد.

افشین پیروانی، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره اتفاقات دربی اظهار کرد: در جلسه پیش از بازی پرسپولیس و استقلال مقرر شد ۱۵ نفر از هواداران هر تیم به ورزشگاه بیایند. این موضوع به ما ربطی ندارد که تیم رقیب ۵ نفر را به ورزشگاه آورده بود.

او ادامه داد: از روی سکو‌های ورزشگاه به من، تیم پرسپولیس و گل محمدی، سرمربی تیم توهین شد و من نیز جواب این افراد را دادم. هواداران ۲ تیم در ورزشگاه بودند و تعدادشان تقریبا با هم برابر بود. درست است که تیم پرسپولیس هوادار زیادی دارد، اما این که ادعا می کنند همه هواداران در ورزشگاه پرسپولیسی بودند، این گونه نیست و هواداران استقلال هم در ورزشگاه حضور داشتند.

او افزود: هواداران رقیب تیمشان را تشویق و تیکه پرانی می‌کردند و در بین ۲ نیمه به ناظر بازی گفتم اگر شرایط این گونه باشد، ما در زمین حاضر نمی‌شویم و در نیمه اول تیم ما به این صورت تحت فشار بود.

بعضی تیم ها فقط بیانیه صادر می کنند

پیروانی درباره شکایت استقلال از داور بازی دربی گفت: یک صحنه در بازی بود که تشخیص آن بسیار سخت بود و امیدوارم فردا بعضی از تیم‌ها بیانیه صادر نکنند. نیمکت استقلال حتی در حین بازی هم به این صحنه اعتراض نکرد. در دربی گذشته نیز باید به بازیکنی که روی مهدی عبدی مرتکب خطا شد، اخطار داده و یک پنالتی نیز به نفع تیم ما گرفته می‌شد، اما این اتفاق رخ نداد. در این دربی بازیکن حریف باید ۳ بار اخراج می‌شد؛ در دقیقه ۹۰ به اشتباه تک به تک تیم ما آفساید اعلام شد.

او در خصوص شکایت تیم استقلال از آل کثیر به خاطر شادی پس از گلش بیان کرد: من چندین بار گل عیسی آل کثیر را دیدم و موردی در شادی او ندیدم. فکر می‌کنم باید به آل کثیر بگویم که پس از زدن گل دیگر شادی نکند. اگر این شادی پس از گل محرومیت دارد که باید مسی و رونالدو و حتی ژاوی، سرمربی السد که مشابه شادی آل کثیر را انجام داده اند، محروم شوند.

او افزود: من سال ها است که در فوتبال حضور دارم و به نظرم تیم استقلال مشغول توجیه شکست مقابل پرسپولیس است. استقلال در چندین بازی گذشته خود بردی نداشته و به همین منظور به هواداران و شادی پس از گل عیسی آل کثیر گیر داده اند. من برای مددی، مدیر عامل استقلال احترام قائلم، اما آن‌ها نباید فرار رو به جلو و این حرف‌ها را مطرح کنند.

سرپرست تیم پرسپولیس درباره اعتراض استقلال به برگزار نشدن جلسه کمیته انضباطی در خصوص اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: من را روز قبل از دربی ۵ میلیون تومان جریمه کردند؛ چرا کمیته انضباطی پارسال که بازیکنان استقلال در فرودگاه با هواداران تیم خود درگیر شدند، آن‌ها را محروم نکرد؟!