استقرار 350 راهدار در جاده‌های مازندران

حرف آنلاین: مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از اجراي عمليات گسترده ايمن سازي در سطح محورهاي استان خبر داد و عنوان کرد : به منظور فرا رسيدن سال نو ، عمليات ايمن سازي محورهاي اين استان با شتابي مضاعف در دستور کار 350 راهدار پر تلاش این استان قرار گرفت. حسن جهانیان ضمن […]

حرف آنلاین: مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از اجراي عمليات گسترده ايمن سازي در سطح محورهاي استان خبر داد و عنوان کرد : به منظور فرا رسيدن سال نو ، عمليات ايمن سازي محورهاي اين استان با شتابي مضاعف در دستور کار 350 راهدار پر تلاش این استان قرار گرفت.


حسن جهانیان ضمن اعلام این خبر ، راهداری را شغلی سخت و توام با ایثار و فداکاری دانست و اظهار داشت: راهداران در ارتقای ایمنی راه ها و حفظ جان مسافران نقش بسزایی دارند.
وی ادامه داد : راهداران همواره با عملکرد خود نشان داده اند با خدمت رسانی نقش موثری در تامین ایمنی و آسایش سفرهای هموطنان در طول راه‌های کشور داشته و در این مسیر حتی از بذل جان شیرین خود نیز دریغ نداشته اند.
مدير كل کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران ضمن برشمردن اقدامات وسيع اين اداره كل در زمينه ايمني محورهاي استان براي ايام سال نو تصريح کرد: : پاکسازی ضربتی حریم راه ها ، احيا و بازسازي علائم محورها بويژه در محورهاي مواصلاتي و راه هاي شرياني ، اجراي عمليات لكه گيري رويه هاي آسفالتي جهت  تسهيل در عبور و مرور ، آشكار سازي نقاط پرحادثه ، تسطیح و شانه سازي راه هاي اصلي و فرعي بويژه در نقاط كوهستاني پر تردد ، خط کشی ، تعمیر و  نگهداری روشنایی جاده ها بخشی از فعالیت های راهداری بوده که در آستانه سال جدید در دستور کار است.  مهندس جهانیان در خصوص اقدامات شاخص این اداره کل در حوزه حمل و نقل در ایام مذکور اظهار داشت : کنترل و نظارت مستمر از ناوگان حمل و نقل عمومی ، نظارت دقیق بر اجرای پروتکل های بهداشتی در پایانه های مسافری و باری ، بازدید از مجتمع های خدمات رفاهی و نظارت بر فضای محیطی و روند کاری آنها نیز جز برنامه های کاری این اداره کل در ایام فصل بهار است.
وی در مورد تجهیز ماشین‌آلات و راهدارخانه‌ها جهت بهره برداری در این ایام گفت : 22 راهدارخانه برای ارائه خدمات به هموطنان تجهیز و آماده‌سازی شده و 350 راهدار برای نوروز امسال در آماه باش کامل به سر می‌برند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران تصریح کرد:  هماهنگي و تعامل با پيمانكاران بخش خصوصي جهت استفاده از ظرفيت ماشين آلات آنها در مواقع بحران ( ريزش برداري ، رانش برداري ، سيل و…. ) برقراري عبور و مرور ايمن ، هماهنگي و تعامل با دستگاه هاي اجرايي (نيروي انتظامي و پليس راه ، هلال احمر ، اورژانس ، آتش نشاني و… ) جهت ارائه خدمات فوري و مطلوب و استفاده بهنيه كاربران از راه و همچنین طراحی و نصب بیلبردها بنرهای فرهنگی با مضامین آموزشی و هشداردهنده در سطح راه های ارتباطی و برپایی ایستگاه همراهان سفر ایمن (در محور سوادکوه ) نیز از دیگر برنامه های این اداره کل در آستانه سال جدید است.
مهندس جهانیان ابراز اميدواري كرد : ان شاء الله در سال 1401 بتوانيم با همدلي و تعامل بيشتر و رعايت كليه مقررات و قوانين توسط رانندگان عزيز شاهد سالي بدون حوادث رانندگی در كشور و استان عزيزمان باشيم.