استقرار 3 پایگاه امداد جاده‌ای در محور هراز

حرف آنلاین: سرپرست جدید جمعیت هلال‌احمر آمل از استقرار سه پایگاه امداد جاده‌ای ثابت و موقت این نهاد در محور مواصلاتی هراز خبر داد. جمشید نیکزاد امروز در آیین تودیع و معارفه سرپرست جمعیت هلال‌احمر این شهرستان اظهار کرد: هلال‌احمر موسسه‌ای غیرانتفاعی، عام‌المنفعه، بین‌المللی و مردمی است که در راستای خدمت به مردم، آسیب‌دیدگان حوادث […]

حرف آنلاین:

سرپرست جدید جمعیت هلال‌احمر آمل از استقرار سه پایگاه امداد جاده‌ای ثابت و موقت این نهاد در محور مواصلاتی هراز خبر داد.

خبرگزاری فارس: استقرار 3 پایگاه امداد جاده‌ای هلال احمر در محور هراز

جمشید نیکزاد امروز در آیین تودیع و معارفه سرپرست جمعیت هلال‌احمر این شهرستان اظهار کرد: هلال‌احمر موسسه‌ای غیرانتفاعی، عام‌المنفعه، بین‌المللی و مردمی است که در راستای خدمت به مردم، آسیب‌دیدگان حوادث مختلف و سوانح جاده‌ای فعالیت دارد.

وی افزود: شهرستان آمل یکی از شهرهای شاخص در بحث حضور در سوانح، اتفاقات و عملیات مختلف است که به امر آموزش در این شهرستان نیز توجه ویژه‌ای می‌شود.

نیکزاد تصریح کرد: وجود محور مواصلاتی هراز در آمل گستره خدمت هلال احمر در این شهرستان را وسیع‌تر کرده و با توجه به وقوع تصادفات سنگین و حوادث جاده‌ای لزوم سرعت نیروهای هلال‌احمر در سر صحنه بیشتر احساس می‌شود.

سرپرست جدید جمعیت هلال‌احمر آمل خاطرنشان کرد: هم‌اکنون سه پایگاه امداد جاده‌ای در محور مواصلاتی هراز مستقر بوده و در مناطق پلور، گزنک و کهرود مشغول به خدمت‌رسانی هستند.

عضو هیئت اجرایی جمعیت هلال‌احمر آمل هم در این مراسم بیان کرد: جمعیت هلال‌احمر آمل از نیروهای خدوم، ارزشی و کارآمد در بدنه خود سود می‌برد.

اصغر بابایی گفت: سعدی محمدی رئیس سابق جمعیت هلال احمر این شهرستان از مدیران سخت‌کوشی بوده که با توجه به مجاهدت شبانه‌روزی به کار در مرکز مازندران ارتقا یافته و جمشید نیکزاد نیرویی از بدنه هلال‌احمر آمل نیز به جای او مدیریت این بخش مهم را در اختیار گرفت.

پیشکسوت جمعیت هلال احمر مازندران گفت: همراهی و تعامل مثبت نماینده مردم شهرستان آمل، فرماندار ویژه و امام جمعه این شهرستان با مجموعه هلال‌احمر فرصت بسیار خوبی را برای کار و تلاش بهتر در راستای پیشرفت و تعالی روزافزون فراهم کرده است.

بابایی خدمات‌رسانی جمعیت هلال‌احمر آمل را وسیع دانست و گفت: خدمت نیروهای امدادی‌مان از سطح دریای مازندران تا گردنه‌ امامزاده هاشم (ع) به مسافت طولی 120 کیلومتر را شامل می‌شود./فارس