استقبال قائمشهری‌ها از کاروان پیکرهای پاک سه شهید گمنام

پیکرهای مطهر سه شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس روز سه‌شنبه در آستانه سالروز شهادت فاطه زهرا (س) با استقبال مردم و مسئولین وارد شهرستان قائمشهر شد. به گزارش ایرنا، مراسم استقبال از شهدای گمنام با گروه موسیقی علقمه به صورت پیاده روی و با رعایت پروتکل های بهداشتی از میدان امام آغاز شد و […]

پیکرهای مطهر سه شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس روز سه‌شنبه در آستانه سالروز شهادت فاطه زهرا (س) با استقبال مردم و مسئولین وارد شهرستان قائمشهر شد.

به گزارش ایرنا، مراسم استقبال از شهدای گمنام با گروه موسیقی علقمه به صورت پیاده روی و با رعایت پروتکل های بهداشتی از میدان امام آغاز شد و تا میدان طالقانی این شهرستان ادامه داشت.

برخی از بانوان به نیابت از خواهران این شهدای گمنام خنچه به سر گرفته و با سینه زنی کاروان حامل پیکرهای این شهدا را همراهی کردند.

جمع کثیری از مردم، از زن و مرد، کوچک و بزرگ بار دیگر با حضورشان اعلام کردند قدردان خون پاک شهدا هستند و هر چه دارند از برکت این شهدا است.

زنان و مردان بویژه جوانان قدرشناس هم با پرتاب گل و پاشیدن گلاب، دود کردن اسپند و ذکر الله اکبر به استقبال این شهدای گمنام رفتند.

برخی از مردم هم از استقبال کنندگان با گل و شکلات، چای و غیره پذیرایی کردند.
استقبال کنندگان از کاروان حامل پیکرهای شهدای گمنام در میدان طالقانی قائمشهر تجمع ، سخنرانی و سینه زنی کردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم با قدردانی از مردم شهید پرور قائمشهر گفت : امروز قشرهای مختلف از زن و مرد گرفته تا پیر و جوان ثابت کرده اند که لیاقت همشهری بودن سرداران شهیدی همچون محمد بلباسی را دارند و دشمن هم باید بداند که این ملت همیشه قدردان خون پاک شهدا هستند.

آیت الله علی معلمی با اعلام اینکه استکبار جهانی و قلم به دستان ذلیل همیشه سعی دارند تا جامعه را به سوی ذلت بکشانند، افزود : اما بار دیگر مردم با حضورشان و خنثی کردن توطئه های دشمن ثابت کرده اند که عاشورایی هستند.

وی گفت : زمانی که همین آمریکا در دوران جنگ دفاع مقدس اجازه ورود سیم خاردار به ایران را ممنوع کرده بود، هواپیماهای جنگی پیشرفته آن زمان را در اختیار صدام قرار داد، اما جوانان کشورمان با دست خالی توانستند پیروز میدان شوند و شهدا آرزوی یک قطره آب و خاک جمهوری اسلامی ایران را بر دل دشمن گذاشتند چون آنان در راه خدا قدم برداشتند و ایزد الهی هم آنان را یاری کرد و به پیروزی رسیدند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در پایان با اشاره به سفارس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به ملت، گفت: مومنین هیچ گاه خیمه ولایت را رها نکنید چرا که دشمن درصدد است تا این خمیه را تخریب کند بنابراین دشمن را ناکام بگذارید تا آنان آروزی چنین هدفی را به گور ببرند.