استاندار جدید مازندران باید جهادی عمل کند

وحیدی وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران که در سالن الغدیر سپاه کربلای استان برگزار شد، اظهار کرد: مازندران دارای ظرفیت‌های داخلی زیادی است و نباید منتظر باشد کسی از بیرون بیاید و مسائل را حل کند، ظرفیت‌های خدادای و حماسی که باید از این‌ها حداکثر بهره را ببریم. وی افزود: امروز […]

وحیدی وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران که در سالن الغدیر سپاه کربلای استان برگزار شد، اظهار کرد:
مازندران دارای ظرفیت‌های داخلی زیادی است و نباید منتظر باشد کسی از بیرون بیاید و مسائل را حل کند، ظرفیت‌های خدادای و حماسی که باید از این‌ها حداکثر بهره را ببریم.

وی افزود: امروز چشم مظلومان جهان به پیشرفت ایران است، دولت سیزدهم به‌عنوان یک دولت مردمی و قوی روی کار آمده و هیچ تفاوتی با مردم ندارد، دولت‌مردان این دولت هم جز به خدمت مردم نباید به چیزی فکر کنند.

وحدی تصریح کرد: بدون وحدت و وفاق حرکتی صورت نخواهد گرفت، تحول شرط حرکت و حرکت تجلی تحول است، دست استاندار جدید را بگیرید و با تعامل حرکت کنید‌‌.

وزیر کشور همچنین ادامه داد: توجه به اقتصاد در دریا و حفظ جنگل، جلوگیری از تغییر کاربری‌ها، توجه به بحث صادرات در راستای توجه به منافع ملی ضرورت دارد، باید برنامه‌های جهشی خودمان را طراحی کنیم،

این مسئول عنوان کرد: مردم باید از ما یک‌پارچگی و هم‌سویی ببینند، همانطور که ریاست جمهور از بدو ورود با مدیریت صحیح کرونا، کنترل و تنظیم بازار به حرکت‌های زیربنایی دیگری برای حل مشکلات توجه کرد، استانداران هم باید با تکیه بر طرح پیشرفت استان در همین راستا قدم بردارد.

وی با بیان اینکه آقای حسینی پور استاندار جدید با ۴۵ درصد جانبازی از رزمندگان دفاع مقدس و مورد اعتماد در سطح ملی بوده و مهم اینکه متعلق به خطه مازندران است، اعلام کرد: او باید همان رویکرد جهادی در این مسئولیت موفق عمل کند و امیدواریم شاهد موفقیت‌هایی باشیم.

وحیدی در پایان تاکید کرد: اعتماد مردم شرط دولت مردم‌سالاری دینی ما است، رهبر فرزانه ما بارها این موضوع را به ما گوشزد کردند‌.