استادیوم پیر ساری در آغاز بازسازی

ساری- خبرنگار حرف | آیین آغاز بازسازی و کلنگ زنی پروژه بهسازی استادیوم شهید متقی ساری با حضور استاندار مازندران و صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک برگزار شد. حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این مراسم با اشاره به اینکه در این پروژه سازمان بسیج سازندگی به عنوان دستگاه اجرایی به […]

ساری- خبرنگار حرف | آیین آغاز بازسازی و کلنگ زنی پروژه بهسازی استادیوم شهید متقی ساری با حضور استاندار مازندران و صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این مراسم با اشاره به اینکه در این پروژه سازمان بسیج سازندگی به عنوان دستگاه اجرایی به شمار رفته و پروژه را انجام خواهد داد، تصریح کرد:  بازسازی ورزشگاه شهید متقی ساری در ضلع شمال و شمال عرب و شرق استادیوم کاملا بازسازی و در نوع خود تیپ منحصر به فردی ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه ورزشگاه شهید متقی ساری در داخل شهر ساری قابلیت اجرای ورزش همگانی و ورزش قهرمانی را نیز دارد، بیان کرد: چند پروژه از استادیوم های استان مورد توجه است؛ عملیات اجرایی ورزشگاه هفت تیر بابل انجام شده است و فاز دوم آن نیز اجرایی می شود.

وی اعتبار بازسازی ورزشگاه متقی ساری را ۳میلیارد تومان در  بودجه سالجاری و بودجه سنواتی  استان و زمان انجام آن را دوساله اعلام کرد‌.

اقبال پور رییس بسیج سازندگی استان نیز در سخنانی با اشاره به اینکه  بازسازی ورزشگاه شهید متقی ساری به این مجموعه واگذار شده و برنامه های مطالعه آن صورت گرفته و طراحی  های لازم انجام می شود؛ بیان کرد: تلاش می کنیم در فاصله زمانی کوتاه یک ساله این پروژه به انجام برسد.

وی تصریح کرد: فضای ۱۳ هزار و ۲۰۰ مترمربعی این ورزشگاه در فاز اول تخریب و ۷۴۰۰ مترمربع فضای آن نوسازی می شود.

استاندار مازندران نیز با اشاره به اینکه بازسازی سرمایه های قدیم کشور به خاطر فرسودگی و عدم کیفیت  به خوبی در حال انجام است، به بازسازی  ورزشگاه نور از اعتبارات سفر رهبری در نور و افتتاح فاز نخست ورزشگاه بابل اشاره کرد و گفت: پروژه های قدیمی از جمله  استادیوم پیر مرکز استان بازسازی شده و فرصت خوبی برای همه ورزشکاران شهرستان ساری فراهم می کند.

حسین زادگان با بیان اینکه برای بازسازی ورزشگاه وطنی قایمشهر ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده و در دو سال گذشته این ورزشگاه به روز شده است از افزایش ظرفیت این ورزشگاه خبر داد و گفت:  در این ورزشگاه نیز استانداردهای وزارت ورزش فراهم و امکان توسعه در ورزشگاه وطنی هنوز وجود دارد.

وبالایی با اعلام اینکه ۸۰ درصد پروژه های نیمه تمام ورزشی استان به اتمام رسیده  است از تکمیل مابقی این پروژه ها خبرداد‌.