از چهارشنبه استارت می زنیم

    نساجی مازندران جزو اولین تیم هایی بود که مدیرعامل و سرمربی فصل آینده خود را معرفی کرد. به همین دلیل با علی امیری، مدیرعامل باشگاه نساجی گفتگویی انجام دادیم  و تقریبا سوالاتی که در ذهن هواداران نقش بسته بود را از زبان ایشان جویا شدیم که در زیر ماحصل این گفتگو را می […]

 

 

نساجی مازندران جزو اولین تیم هایی بود که مدیرعامل و سرمربی فصل آینده خود را معرفی کرد. به همین دلیل با علی امیری، مدیرعامل باشگاه نساجی گفتگویی انجام دادیم  و تقریبا سوالاتی که در ذهن هواداران نقش بسته بود را از زبان ایشان جویا شدیم که در زیر ماحصل این گفتگو را می خوانید.

*کار در نساجی برای همه وسوسه کننده است

پس از پایان لیگ  صنیعی فر و پرهام با من برای مدیرعاملی باشگاه نساجی صحبت کردند که خب طبیعتا کار در باشگاه بزرگی چون نساجی برای هر کسی وسوسه کننده است، حتی برای من که در استقلال حضور داشتم. با این وجود من هم برای خودم اعتقاداتی دارم که به دلیل انتظار بالای هواداران نساجی از مدیرعامل باشگاه آنها را در جلسات خصوصی با مالکان مطرح کردم و با توافق طرفین قرارداد همکاری بین ما امضا شد.

*نام پاشازاده از دل جلسات هیات مدیره بیرون آمد

در جلسه هیات مدیره از من به عنوان مدیرعامل باشگاه، گزینه سرمربیگری خواستند که من هم سه نفر از مربیان خوب و جوان فوتبال را به آنها معرفی کردم که پس از بررسی کار این افراد و گزینه های مدنظر مالکان در نهایت پس از برگزاری چند جلسه نام مهدی پاشازاده به عنوان سرمربی فصل آینده اعلام شد.

*با هیچکس منوط به حضور تیم در تهران قرارداد نمی بندیم

ببینید پرهام تقریبا هشت سال مالک باشگاه نساجی هست و سال گذشته  صنیعی فر هم وارد باشگاه شد. در تمام این سال ها برای هر امکاناتی که نساجی در قائمشهر برای بازی، زمین، تمرین و … نیاز داشت هزینه پرداخت شده در حالی که این تیم و باشگاه متعلق به مردم است. به همین دلیل مالکان تصمیم گرفتند حالا که دارند هزینه پرداخت می کنند لااقل تیم نزدیک خودشان تمرین کند تا بیشتر در جریان امور باشگاه قرار داشته باشند. در ضمن در چند روز گذشته تماس هایی با من از قائمشهر برقرار شد که حالا بماند که هر کدام با یک عنوانی خود را به ما معرفی می کردند که آقا چرا تیم را می خواهید به تهران ببرید؟ در صورتی که اصلا اینطور که می گویند نیست و ما به هیچ بازیکن یا مربی این قول را نداده ایم که تمرینات در تهران است و در طول فصل بدون شک تمرینات در قائمشهر هم برگزار می شود و شاید اصلا در ادامه تشخیص دادیم چند هفته یا حتی تمام مدت در قائمشهر بمانیم.

*از چهارشنبه استارت می زنیم

تمامی امکاناتی که یک باشگاه نیاز دارد را در تهران فراهم کرده ایم و از بابت آغاز تمرینات مشکلی نداریم. تمرینات را از چهارشنبه با هر چند بازیکنی که به تمرین بیاید استارت می زنیم و رفته رفته بازیکنانی که مدنظرمان باشد را جذب می کنیم. تمام کارها را با مشورت مالکان و سرمربی برنامه ریزی کرده ایم و انشاله به کمک هواداران فصل خوبی برای همه ما رقم بخورد.

*با بازیکنانی که بخواهیم تماس می گیریم

از طرف باشگاه لیستی مربوط به بازیکنان سال گذشته در اختیار من قرار گرفت، من هم به دلیل اینکه سرمربی باید در نهایت جوابگو باشد، آن را به همراه فیلم مسابقات نساجی در سال گذشته به آقای پاشازاده دادم که قرار است ایشان بر اساس آن تصمیم بگیرند با چه بازیکنانی همکاری مان را ادامه دهیم.

*پاشازاده هنوز لیست نداده

در چند روز گذشته در برخی از رسانه ها لیست های مختلفی از بازیکنان سال گذشته که قرار است با آنها تمدید کنیم را دیده ام که واقعیت ندارد، زیرا آقا پاشازاده هنوز هیچ لیستی به باشگاه نداده است. حالا اگر به نفراتی که در این لیست ها قرار دارند دقت کنید متوجه می شوید که اکثرا از بازیکنان خوب فصل گذشته بوده اند که خب ماندن برخی از آنها طبیعی است. طی تماسی که با سرمربی داشتم گفتند که در حال سبک و سنگین کردن لیست نهایی هستند و نهایتا در همین دو سه روزه لیست نهایی با اولویت بندی جذب بازیکنان را به ما می دهند که فکر نمی کنم زمان زیادی جهت بستن قرارداد با بازیکنان نیاز داشته باشیم.