از سود اندک مرغداران مازندرانی تا افزایش هزینه‌های تمام‌شده

تولیدکنندگان مرغ مازندران در هفته نخست تعطیلات نوروزی مرغ را با سود اندک به فروش رساندند که امیدواری را برای آنان به‌وجود آورد. تولیدکنندگان مرغ مازندران در هفته نخست تعطیلات نوروزی مرغ را با سود اندک به فروش رساندند که امیدواری را برای آنان به‌وجود آورد. با توجه به افزایش قیمت نهاده‌ها، هزینه‌های تمام‌شده افزایش […]

2

تولیدکنندگان مرغ مازندران در هفته نخست تعطیلات نوروزی مرغ را با سود اندک به فروش رساندند که امیدواری را برای آنان به‌وجود آورد. تولیدکنندگان مرغ مازندران در هفته نخست تعطیلات نوروزی مرغ را با سود اندک به فروش رساندند که امیدواری را برای آنان به‌وجود آورد.

با توجه به افزایش قیمت نهاده‌ها، هزینه‌های تمام‌شده افزایش یافته و قیمت مرغ همچنان ثابت است.

تولیدکنندگان با تمام توان خود تنها به فکر تولید هستند تا بتوانند محصول خوب و باکیفیتی را تولید کنند و تمایلی به افزایش قیمت‌ها ندارند ولی انتظارشان از مسؤولان این است آنان نیز راضی به متضرر شدن آنان نباشند.

* پیش‌بینی قیمت ثابت مرغ تا پایان تعطیلات نوروزی مازندران

رئیس اتحادیه مرغ‌فروشان مرکز مازندران در این‌باره به خبرنگار فارس، گفت: در حال حاضر قیمت مرغ در توزیع 7 هزار و 300 تومان است که به‌صورت خرده با 10 درصد افزایش به فروش می‌رسد.به گزارش فارس، کامران هاشمی بیان کرد: پیش‌بینی ما این است با توجه به درپیش بودن تعطیلات روز طبیعت قیمت مرغ همچنان ثابت بماند.

* افزایش هزینه‌های تمام‌شده برای تولیدکنندگان مرغ مازندران

مدیرعامل اتحادیه مرغداران مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: در حال حاضر قیمت مرغ زنده درب مرغداری 5 هزار و 400 تا 5 هزا و 500 تومان است و هزینه تمام‌شده مرغ نیز 5هزار و 400 تومان است.

عطاءالله حسن‌زاده بیان کرد: در حال حاضر مرغداران در حاشیه سود قرار دارند.وی تصریح کرد: قیمت مرغ تابع شرایط بازار است در این شرایط یا قیمت‌ها باید تغییر کند و یا در بحث نهاده‌ها تمهیداتی اندیشیده شود تا تولیدکنندگان متضرر نشوند.