از دستگیری سوداگران مرگ در بابلسر تا کشف زمین خواری در نکا

کشف 250 میلیونی زمین خواری در نکا  رئیس پلیس اگاهی فرماندهی انتظامی استان از کشف زمین خواری 250 میلیون ریالی و رفع تصرف 2 هزار و 500 متر از اراضی ملی و جنگلی در شهرستان&نکا& خبر داد . ذبیح الله پهلوانی با اعلام این خبر، افزود: در پی کسب خبری مبنی بر تصرف اراضی ملی […]

IMAGE11525851593427

کشف 250 میلیونی زمین خواری در نکا

 رئیس پلیس اگاهی فرماندهی انتظامی استان از کشف زمین خواری 250 میلیون ریالی و رفع تصرف 2 هزار و 500 متر از اراضی ملی و جنگلی در شهرستان&نکا& خبر داد .

ذبیح الله پهلوانی با اعلام این خبر، افزود: در پی کسب خبری مبنی بر تصرف اراضی ملی و وقوع زمین خواری در یکی از مناطق جنگلی شهرستان نکا، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان و پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی با شناسایی متهم به زمین خواری، ماموران در اقدامی غافلگیرانه این فرد را با هماهنگی قضائی دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، خاطر نشان کرد: ماموران در ادامه تحقیقات با همکاری عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی ضمن رفع تصرف بیش از 2 هزار و 500 متر از اراضی ملی و جنگلی را آزادسازی و به آغوش طبیعت بازگرداندند.

سرهنگ پهلوانی ارزش ریالی این مقدار از اراضی ملی و جنگلی را 250 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: متهم به زمن خواری پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

*دستگیری دو سوداگر مرگ در ساری

 مازندران رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگیری دو سوداگر مرگ و کشف 5 کیلو گرم تریاک دتوسط ماموران عملیات ویژه این پلیس در ساری خبر داد .

علیرضا ثقفی در مشروح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که دو قاچاقچی مواد مخدر قصد جابجایی و فروش مواد مخدر در شهرستان ساری را دارند، موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت .

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران، افزود: پس از اقدامات اطلاعاتی ماموران موفق شدند متهمان را در حین حمل مواد مخدر با یک دستگاه خودروی پژو در یکی از محورهای ورودی این شهرستان شناسایی کنند .

سرهنگ ثقفی، تصریح کرد: در عملیاتی ضربتی خودروی مورد نظر متوقف و در بازرسی های به عمل آمده از آن 5 کیلو گرم تریاک کشف شد .

وی از دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر در این عملیات خبر داد و اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

رئیس پلیس مواد مخدر مازندران در ادامه گفت: تبلیغات اغواگرایانه مافیای مواد مخدر در خصوص تاثیرات مثبت مواد مخدر برای تقویت حافظه و .. باعث بوجود آمدن اعتیاد و مشکلات زیاد زندگی برای فرد، خانواده و جامعه می شود.

ثقفی با بیان این که مصرف کننده مواد مخدر قدرت خوب فکر کردن را از دست می دهد و هرگز به هدف های بزرگ و اصلی خود نمی رسد، گفت: مصرف کنندگان مواد مخدر در دامی اسیر می شوند که پایانش مرگ و نابودی است، پایانی که آغاز گران آن دوستان دشمن صفت، سوداگران مرگ و افرادی سود جو بوده اند .

وی در خاتمه از مردم خواست: برای مقابله با سوداگران و جنایتکارانی که جز نفع خود به هیچ چیزی ایمان ندارند و همه چیز آنان در سود حاصل از تجارت مواد مخدر خلاصه می شود، با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند .

کشف 8 فقره سرقت از ساختمان در حال ساخت در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان &بابل& از شناسایی و دستگیری سارق ساختمان های در حال ساخت و دو چرخه در سطح این شهرستان خبر داد .

سید محسن جعفری با اعلام این خبر، افزود: در پي وقوع چندين فقره سرقت از اماکن خصوصي، ساختمان های درحال ساخت و دوچرخه در سطح شهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی متهم به سرقت مردی 35 ساله به نام&روح الله – پ& این فرد را با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با اشاره به انجام بازرسی از محل سکونت این فرد از کشف اموال مسروقه خبر داد و افزود: متهم در بازجويي های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد.

سرهنگ جعفری، اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

*انهدام باند سرقت موتور سیکلت در آمل

 فرمانده انتظامي شهرستان آمل، از شناسايي و انهدام باند سرقت موتور سیکلت با 4 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

نعمت الله آزادی  گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت موتور سیکلت در سطح شهرستان آمل، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی اين فرماندهي قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود: ماموران کلانتری 12 این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتي و تقویت گشت های انتظامی، موفق به شناسایی اعضای یک باند سرقت موتور سیکلت در این شهرستان شدند.

سرهنگ آزادی تصریح کرد: ماموران پس از شناسايي مخفيگاه متهمان با هماهنگي های قضائي در يک اقدام عملياتي و غافلگيرانه سه نفر از اعضاي این باند را دستگير کردند.

وی خاطر نشان کرد: متهمان در بازجويي هاي به عمل آمده تاکنون به سرقت 4 دستگاه موتور سیکلت اعتراف کردند.

آزادی همچنین اظهار داشت: متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شده و پس از صدور قرار قانوني روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل در پايان با بیان این که همکاری اطلاعاتی مردم از طریق سیستم 110 مهمترین پشتوانه پلیس در کشف جرائم است، از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدارهاي انتظامي و تجهيز وسايل نقليه خود به سيستم هاي ايمني از بجا گذاشتن موتور سیکلت خود در کوچه ها و معابر خودداري کنند

دستگیری 2 سوداگر مرگ در شهرستان بابلسر

 فرمانده انتظامی شهرستان &بابلسر& از شناسایی و دستگیری دو عامل افیونی و کشف 2 کیلو و 870 گرم تریاک از دو سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد.

عبدالله رضوانی گفت:در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ،ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي در اقدامی اطلاعاتي، از فعالیت 2 عامل تهيه و توزيع مواد مخدر در این شهرستان با خبر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، افزود: پس از هماهنگی های قضائی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با همکاری ماموران کلانتری 12 موفق شدند متهمان را در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ رضوانی، تصریح کرد: در بازدیدبه عمل آمده از مخفیگاه متهمان 2 کیلو و 870 گرم تریاک کشف و دو دستگاه گوشی تلفن همراه و یک دستگاه موتورسیکلت که توسط متهمان از آن در خرید و فروش مواد مخدر مورد استفاده قرار می گرفت توقیف شد .

فرمانده انتظامي شهرستان بابلسر در پايان ضمن تاكيد برعزم جدي پليس دربرخورد با قاچاقچيان مواد مخدر از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از فعاليت قاچاقچيان مراتب را دراسرع وقت از طريق سامانه110 اطلاع دهند.

*دستگیری سوداگر مرگ در سوادکوه

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از دستگیری یک عامل افیونی و کشف 1 کیلو و 700 مواد مخدر شیشه در این شهرستان خبر داد .

مهدی خادمی  گفت : در پي کسب خبری مبني بر توزیع مواد مخدر با یک دستگاه خودروی سواری توسط عاملی افيوني در شهرستان سوادکوه، موضوع در دستور کار پلیس مبارازه با مواد مخدر اين فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، افزود: مأموران پس از انجام تحقيقات پلیسی و بررسي های ميداني، موفق به شناسايي این قاچاقچی مواد مخدر شدند.

سرهنگ خادمی، تصريح کرد : طي هماهنگي‌هاي صورت گرفته با مرجع قضائي، ماموران در عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر و خودروی وی را متوقف کردند .

وی ،خاطر نشان کرد: در بازرسی های به عمل آمده از خودروی این سوداگر مرگ 1 کیلو و 700 گرم شیشه کشف شد .

خادمی با بيان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: مبارزه با پديده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با نیروی انتظامی است .

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در خاتمه از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

*جبران اختلافات مالی در فضای مجازی دردسرساز شد

رئیس پلیس فتا استان از دستگیری فردی که در پی اختلافات مالی با یکی از مشتریان خود، اقدام به ایجاد مزاحمت برای وی در فضای مجازی کرده بود خبر داد .

حسن محمدنژاد در تشریح این خبر، گفت: در پی مراجعه فردی به پلیس فتا مبنی بر تشکیل صفحه ای جعلی با استفاده از نام و تصاویر وی در یکی از شبکه های مجازی موبایلی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا استان مازندران، افزود: کارشناسان این پلیس با بررسی های همه جانبه موفق شدند فردی را اقدام به ساخت صفحه منتسب به شاکی در فضای مجازی کرده بود شناسایی کنند .

وی، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم دستگیر و در بازجوئی های به عمل آمده ضمن اعتراف به جعل عنوان و ساخت صفحه با نام و تصاویر شاکی در فضای مجازی با استفاده از عکس ها و تصاویری از وی که درفضای مجازی به آن دسترسی پیدا کرده بود، علت این اقدام را تلافی اختلافات مالی با وی عنوان کرد .

سرهنگ محمدنژاد در پایان با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به کاربران شبکه های مجازی هشدار داد: به هیچ عنوان عکس‌های شخصی خود را بر روی پروفایل شبکه‌های اجتماعی خود قرار ندهند و همچنین شماره تلفن همراه خود را که با آن در شبکه‌های اجتماعی عضویت دارند را در اختیار افراد قرار ندهند، زیرا ممکن است مورد سوءاستفاده افراد سودجو قرار گیرد .