از یک روز مانده تا جام 2014 تا برنامه بازی های ایران

تأخیر یک ساعته تمرین تیم ملی/ ژنرال سابق سفارت برزیل، مسئول امنیتی تیم ملی شد خبرنگاران و عکسان اعزامی کشورمان که بامداد روز گذشته عازم سائوپائولو شده بودند بامداد امروز پس از 23 ساعت پرواز با 2 پرواز جداگانه از تهران به دوحه و دوبی و سپس به سائوپائولو برزیل، سرانجام ساعت 17 به وقت […]

تأخیر یک ساعته تمرین تیم ملی/ ژنرال سابق سفارت برزیل، مسئول امنیتی تیم ملی شد

خبرنگاران و عکسان اعزامی کشورمان که بامداد روز گذشته عازم سائوپائولو شده بودند بامداد امروز پس از 23 ساعت پرواز با 2 پرواز جداگانه از تهران به دوحه و دوبی و سپس به سائوپائولو برزیل، سرانجام ساعت 17 به وقت محلی وارد این شهر شدند.

*تیم خبری اعزامی به برزیل در هتل بلوتری تاور مستقر شده که این هتل در غرب شهر سائوپائولو قرار دارد که البته به خاطر دوری این هتل تا مرکز رسانه‌ای و ورزشگاه سائوپائولو، کمی کار خبرنگاران برای پوشش خبری سخت شده است.

*تیم ملی ایران شب گذشته با یک ساعت تأخیر تمرینات خود را برگزار کرد این مسئله به دلیل جلسه کی‌روش با بازیکنان تیم ملی بود.

*کمپ تمرینی تیم ملی تحت تدابیر شدید امنیتی است و ژنرال ژیل که چند سالی در سفارت برزیل در تهران مشغول به کار بوده است به عنوان مسئول امنیتی تیم ملی انتخاب شده و در این خصوص فعالیت می‌کند. جالب اینکه ژنرال ژیل با زبان فارسی هم آشناست که در این خصوص مشکلی پیش نیاید.

*هلند تیم نخست جام جهانی از نظر مصرف شیرینی!

ازیکنان تیم «لاله‌های نارنجی» هر چند گاه و بیگاه در تورنمنت‌های مهم مثل جام جهانی یا جام ملت‌ها، رفتاری گزنده به خاطر اختلافات درونی داشته و کام هودارارنش را تلخ کرده اند اما خود کامی شیرین دارند.

مطابق گزارش یک روزنامه چاپ آمستردام، اعضا این تیم با خود خوراکی‌های زیادی را به جام جهانی برده‌اند که بیشتر آن شیرینی است.ظاهرا هیچ تیمی دیگر در جام شیرینی و خوراکی های از این دست به همراه ندارد.

به این دلیل نشریه آمستردامی به کنایه عنوان کرد تیم هلند از لحاظ مصرف شیرینی تیم اول جام جهانی است.

*روسی: ایتالیا می‌تواند افتخارآفرین شود

پائولو روسی در جام جهانی 1982 درخشش خیره‌کننده‌ای داشت و با گل‌های حساسی که برای آتزوری‌ها به ثمر رساند، عامل اساسی قهرمانی نام گرفت. روسی روز گذشته در گفت‌وگویی با یک مجله عامه‌پسند در رابطه با نتیجه‌گیری تیم کشورش در این دوره مسابقات، نظر داد.

وی گفت: ایتالیا یکی از تیم‌های درجه یک و مدعی قهرمانی این دوره است که شانس خوبی برای رسیدن به مقام قهرمانی دارد.

روسی افزود: گمان می‌کنم ایتالیا بتواند در این دوره افتخارآفرین شود.

*پولادی: جام‌جهانی فرصت خوبی برای ما ناشناخته‌هاست/ آمادگی‌ام را به رخ رقبا می‌کشم

هافبک تیم ملی ایران گفت: جام جهانی فرصت خوبی برای بازیکنانی مانند من است که ناشناخته‌اند.

مهرداد پولادی در نشست خبری شب گذشته در پاسخ به خبرنگار استرالیایی که از وی پرسید نظرش در مورد اینکه به عنوان هفتمین بازیکن ناشناخته جام جهانی معرفی شده است چیست گفت: بدون شک بازیکنانی که در لیگ‌های مطرح جهان بازی می‌کنند، شناخته‌شده‌تر هستند، اما جام جهانی فرصت خوبی برای بازیکنانی مانند من است که ناشناخته‌اند.

وی ادامه داد: در واقع حضور در چنین رقابت‌هایی باعث می‌شود تا بازیکنان ناشناخته بتوانند خودی نشان داده و آمادگی‌شان را به رخ بکشند که این فرصت هم برایم مهیاست تا بتوانم در جام جهانی میزان آمادگی‌ام را به رقبا نشان دهم.

*رئیس جمهوری ایتالیا برای تشویق به برزیل سفر می‌کند

رئیس‌جمهور ایتالیا در صورت فینالیست‌ شدن آتزوری‌ها در جام جهانی برزیل به محل انجام مسابقات خواهد رفت.

جیوجیو ناپولیتانو در گفت‌وگویی نقطه‌نظرش را در رابطه با تیم ملی ایتالیا در جام جهانی برزیل عنوان کرده است.

وی گفت ایتالیا را یکی از سه بخت مسلم قهرمانی این دوره از مسابقات می‌داند و حاضر است در صورت رسیدن تیم چزاره پراندلی به فینال مسابقات جام جهانی، جهت حمایت و تشویق راهی کشور برزیل شود.

*علیرضا فغانی داور چهارم دیدار برزیل – کرواسی

طبق تصمیم فدراسیون جهانی فوتبال علیرضا فغانی در کنار تیم داوری ژاپنی در بازی افتتاحیه جام جهانی 2014 میان برزیل و کرواسی خواهد بود.

وی قرار است به عنوان داور چهارم در این مصاف حضور داشته باشد.

یونیشی نیشی‌مورا 42 ساله از ژاپن به عنوان داور وسط به  «همراه تورو ساگارا»و «تویشیو ناگی»،‌این داور را در امر قضاوت یاری خواهند کرد.

همچنین حسن کامرانی‌فر از کشورمان نیز در این دیدار به عنوان داور پنجم یا وقت‌نگهدار حضور خواهد داشت.

*احتمال حذف مجید واریس از مسابقات جام جهانی!

سه‌شنبه (دیروز) روز خوشی برای اعضای تیم ملی غنا نبود. در محل تمرین این تیم آفریقایی مجید واریس، مهاجم تکنیکی غنا دچار مصدومیت نسبتا جدی از ناحیه ران پا شد.

منابع نزدیک به تیم آفریقایی عنوان کردند احتمال خط خوردن این مهاجم از فهرست 23 نفره زیاد است.

در همین ارتباط «بابا آدم» پزشک تیم اظهارداشت: امیدواریم مجید واریس هر چه سریع‌تر بتواند بر مشکل مصدومیتش غلبه کند.

در همین ارتباط «کشی آپیا» سرمربی تیم عنوان کرد در 2 روز آینده وضعیت این مهاجم 22 ساله را زیر نظر خواهد داشت و در صورتی که مصدومیت‌اش کاهش نیابد، آنوقت به فکر نیروی جانشین خواهد بود.

غنایی‌ها با آلمان، آمریکا و پرتغال هم‌گروه هستند.

*شورله: آلمان تا شروع جام صد درصد آماده است

لژیونر عضو چلسی انگلیس وضعیت خود و تیم ملی آلمان را مطلوب توصیف کرد و گفت:‌ تا شروع مسابقات صد درصد آماده هستیم.

آندره شورله که در یک فصل گذشته برای تیم چلسی توپ زد و شاگرد ژوزه مورینیو بود، سه‌شنبه (امروز) در گفت‌وگویی با یک روزنامه مکزیکی اظهار داشت: قبل از حضور در برزیل تیم ملی از لحاظ آسیب‌دیدگی چند بازیکن دچار مشکل شد. اما اکنون تلاش می‌کند با استفاده از نفرات جانشین، با روحیه به فعالیت ادامه دهد. تحت این شرایط تمرینات به دقت زیر نظر کادر فنی انجام می‌شود و بازیکنان نیز در موضعیت مطلوب جسمانی قرار دارند.

وی ادامه داد: بر این اساس شرایط خوبی دارم. به نظرم می‌توانیم تا شروع مسابقات جام جهانی به آمادگی صد درصد آماده هستیم.

*سفر به کشور برزیل از طریق اینترنت و فضای مجازی

در شرایطی که تنها یک روز تا شروع مسابقات بیستمین دوره جام جهانی زمان باقی‌مانده به نظر می‌رسد تکاپوی زیادی در فضای مجازی در ارتباط با این رویداد مهم فوتبال به وجود آمده است.

با توجه به اهمیت جام جهانی و این که امکان سفر برای همه دوستداران این رشته ورزشی از سراسر جهان مهیا نیست، پایگاه گوگل در بخش گوگول‌مپ اقدام به افزودن پیوندی کرده که علاقمندان با انتخاب آن از طریق اینترنت به درون ورزشگاه‌ها ورود می‌کنند و با فضای محل مسابقات آشنا می‌شوند.

 

برنامه بازیهای تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 برزیل

 

پخش فوتبال زنده

از شبکه سه

جام جهانی 2014 برزیل

گروه F

دوشنبه 1393/03/26

ساعت 23:30

ایران – نیجریه

………………………………………….

پخش فوتبال زنده

از شبکه 3

جام جهانی 2014 برزیل

گروه F

شنبه 1393/03/31

ساعت 20:30

آرژانتین – ایران

……………………………………

 

پخش فوتبال زنده

 

از شبکه 3

 

جام جهانی 2014 برزیل

 

گروه F

 

چهارشنبه 1393/04/04

 

ساعت 20:30

 

بوسنی هرزگوین – ایران

…………………………………………………………….

ايران – نيجريه 26 خرداد 1393

ورزشگاه بائيکسادا

شهر کوريتيبا

……………………………………………………………..

ايران – آرژانتين 31 خرداد 1393

ورزشگاه مينه‌رائو

شهر بلوهوريزنته

…………………………………………………………….

ايران – بوسني‌وهرزگوين 4 تير 1393

ورزشگاه فونته‌نوآ

شهر سالوادور