ارسال روزانه بیش از 400 تن مرغ از مازندران به تهران

مدیرکل دامپزشکی استان مازندران از ارسال روزانه بیش از 400 تن مرغ از مازندران به تهران به منظور تامین امنیت غذایی کشور خبرداد.

مدیرکل دامپزشکی استان مازندران از ارسال روزانه بیش از 400 تن مرغ از مازندران به تهرانبه منظور تامین امنیت غذایی کشور خبرداد.

به گزارش حرف آنلاین، حمزه آقاپور کاظمی با اذعان به اینکه در دولت سیزدهم با توجه به پیگیری های استاندار مازندران ، 10 درصد افزایش صادرات آبزیان را داشتیم، یادآور شد: 131 درصد افزایش صادرات فراورده های لبنی و همچنین 84 درصد افزایش محصولات خاویاری برای کشور های اروپایی و منطقه اوراسیا صورت گرفت.

مدیرکل دامپزشکی استان مازندران با عنوان اینکه روزانه با ارسال 400 تا 500 تن مرغ به صورت کشتاری و زنده به استان تهران در تامین امنیت غذایی کشور و استان اقدام می شود، گفت : در حوزه مراکز عرضه مثل سردخانه ها، کشتارگاه ها، مراکز قطعه بندی، بسته بندی، کارخانه های مرتبط و صنایع وابسته با افزایش 15 درصدی نظارت ها در 3 سال گذشته رو به رو بودیم.

وی ذکر کرد: در دهه فجر 4 پروژه با اعتبار 2 هزار و 300 میلیارد ریال  با اشتغال هزار و 10 نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم افتتاح خواهد شد و 3 پروژه کارخانه خوراک دام و طیور آبزیان، شرکت بسته بندی و همچنین ارائه خدمات جهاد دامپزشکی در مناطق محروم تمامی شهرستان های سطح استان پیگیری خواهد شد.