ارتقای سطح خدمات‌رسانی در پست مازندران اولویت ۱۴۰۱

حرف آنلاین: سرپرست پست مازندران بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی و آموزه‌های دینی برای شهر هوشمند، که مهمترین هدف در شبکه پستی کشور خدمت رسانی شایسته به مردم است و ارتقای سطح خدمات رسانی را از مهمترین اهداف شبکه پستی استان برشمرد. محسن بخشی به اتفاق علی رستگار رئیس پست شهرستان قائم شهر و مهدی گرائلی […]

حرف آنلاین: سرپرست پست مازندران بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی و آموزه‌های دینی برای شهر هوشمند، که مهمترین هدف در شبکه پستی کشور خدمت رسانی شایسته به مردم است و ارتقای سطح خدمات رسانی را از مهمترین اهداف شبکه پستی استان برشمرد.

محسن بخشی به اتفاق علی رستگار رئیس پست شهرستان قائم شهر و مهدی گرائلی روابط عمومی پست استان با آیت الله معلی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان قائم شهر دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار بخشی ضمن تبریک به مناسبت سال نو ، گزارشی از وضعیت مراسلات پستی استان و شهرستان قائم شهر و برنامه های در دست اقدام و سیاست های شرکت ملی پست برای رشد و توسعه خدمات هوشمند پستی کشور به خصوص در استان مازندران ارائه کرد.

وی بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی و آموزه‌های دینی برای شهر هوشمند، که مهمترین هدف در شبکه پستی کشور خدمت رسانی شایسته به مردم است و ارتقای سطح خدمات رسانی را از مهمترین اهداف شبکه پستی استان برشمرد.

سرپرست پست مازندران با اعلام اینکه سرانه مرسولات پستی کشور 10مرسوله در سال است ، گفت این سرانه در کشورهای توسعه یافته به ازای هر نفر در سال 700الی 800مرسوله پستی و در کشور ترکیه 150مرسوله می باشد.

بخشی خاطر نشان کرد : با یک نگاه برنامه ریزی شده و منطقی طرح توسعه فعالیت پستی را در دستور کار خویش قرار می دهم تا زمینه رضایت مندی مردم از خدمات پستی را فراهم کنم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امام جمعه شهرستان قائم شهر نیز اظهار کرد: سیستم پست در ایران تحول شگفت‌انگیزی داشته است. از چاپارخانه بگیرید تا ارسال از جلوی در خانه و خرید های انلاین اینترنتی توسط پست.

وی در ادامه پست خدمت امینانه و صادقانه نیاز مردم بوده و هست لذا درزمان رژیم طاغوت بعضی از علمای دینی مراجعه همکاری به خدمت در دستگاه دولتی را شرعا جایز نمی دانستند چند دستگاه را مستثنی می دانستند یکی از اون دستگاه ها پست بوده که مستثنی بود بخاطر اینکه خدمات اش خیرخانه و انسان دوستانه امین نامه اتفاق می افتد لذا خدمت در این دستگاه همواره در طول تاریخ مبارک بود.

گفتنی است؛ آیت الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای خدمتگزاران این حوزه، حمایت خود را برای هر گونه تعامل که منجر به رشد و توسعه جایگاه پست در شهرستان و استان شود، اعلام کرد.