اراذل و اوباش مسلح در آمل دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری ۴ اراذل و اوباش و کشف آلات شرارت از متهمان خبر داد.

به گزارش حرف آنلاین ؛ سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر زورگیری سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو پارس از شهروندان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

او افزود: ماموران با تقویت گشت‌های انتظامی و انجام اقدامات اطلاعاتی، خودروی متهمان را در یکی از خیابان‌های شهر مشاهده کردند که در این حین سرنشینان خودرو به محض مشاهده پلیس با سلاح شکاری به سمت ماموران تیراندازی و قصد فرار از صحنه را داشتند.

سرهنگ داداش تبار تصریح کرد : ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ با واکنش سریع و غافلگیرانه و با استفاده از قانون بکارگیری سلاح خودروی متهمان را متوقف و آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با بیان اینکه دو مامور پلیس در این درگیری مجروح شد، ادامه داد : در این عملیات پلیسی، ماموران جان برکف انتظامی با رشادت و از خودگذشتگی مانع فرار متهمان از چنگ قانون شد.

سرهنگ داداش تبار در پایان با بیان اینکه اراذل و اوباش دستگیر شده دارای سوابق متعددی کیفری از جمله تیراندازی، اخلال در نظم و امنیت عمومی و تخریب اموال عمومی و خصوصی افراد بوده اند، خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس به هر طریقی بخواهد این مهم را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهد شد.