ادامه طرح دریا در ماه رمضان یعنی تشویق به روزه خواری علنی

حرف آنلاین: حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر طلابیان امام جمعه بابلسر در جمع  نمازگزاران این شهر در مصلی المهدی(عج) ضمن بیان مطلب فوق افزود: این که گفته شود باز بودن طرح دریا در سواحل تنها برای استفاده مسافران است و غیر مسافر از آن استفاده نمی کند سخنی  است که هیچگاه نمی توان در عمل […]

حرف آنلاین:

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر طلابیان امام جمعه بابلسر در جمع  نمازگزاران این شهر در مصلی المهدی(عج) ضمن بیان مطلب فوق افزود: این که گفته شود باز بودن طرح دریا در سواحل تنها برای استفاده مسافران است و غیر مسافر از آن استفاده نمی کند سخنی  است که هیچگاه نمی توان در عمل آن را مشاهده نمود چرا که مگر می شود از روی پیشانی کسی متوجه شد او مسافر است یا غیر مسافر؟! آقایان چگونه می خواهند تشخیص دهند؟! من به صراحت می گویم بر اساس آموزه های دینی ادامه طرح دریا در ماه مبارک رمضان تشویق به روزه خواری علنی  است.

1

وی خطاب به دکتر فلاح گفت: جناب آقای استاندار هم شما و هم معاون سیاسی تان انسان هائی دیندار و ارزشی هستید که برای همه ما قابل احترام هستید اما باید به این نکته مهم توجه کنید که مردم مازندران تحمل نادیده انگاشتن ارزشی های دینی را ندارند. چرا برخی افراد با وجود آنکه می دانند ادامه یک طرح در ماه رمضان حرمت شکنی ماه مبارک را درپی دارد اما با این حال اصرار بر دایر بودن آن دارند؟! توقع مردم مازندران از مدیران ارزشی این است که در برابر زیاده خواهی های برخی افراد بایستند و جلوی حرمت شکنی ماه خدا را بگیرند. طلابیان در ادامه به مذاکرات هسته ای اشاره کرد و اظهار داشت: ما در عین حال که از تیم مذاکره کننده خود  حمایت کرده و برای موفقیت شان هم دعا می کنیم اما به این نکته بسیار کلیدی اعتقاد عمیق داریم که دشمنان خدا به هیچ وجه قابل اعتماد نبوده و اصولا نمی توان به قول و قرارهای  آنان دل بست. قطعا تیم مذاکره کننده درجریان مذاکرات سخن قاطع و منطقی ملت بزرگ ایران اسلامی  را در موضوع هسته ای بیان کرده و بر آن اصرا خواهند ورزید.

وی در ادامه سخنان خود خواستار برنامه ریزی و تلاش گسترده مسئولان برای حل مشکلات مختلف مردم از جمله گرانی و بیکاری شد.