اختصاص 300 میلیارد تومان بودجه برای پروژه های گازرسانی مازندران

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران در دیدار نوروزی با کارکنان ابراز امیدواری کرد که کارکنان و مدیران این شرکت در پیشبرد اهداف سازمانی با همت و تلاش مضاعف انجام وظیفه کنند ، گفت: در سال گذشته  300 میلیارد تومان بودجه برای اجرای پروژه های عمومی عمرانی گازرسانی استان اختصاص یافته است . به گزارش حرف […]

2

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران در دیدار نوروزی با کارکنان ابراز امیدواری کرد که کارکنان و مدیران این شرکت در پیشبرد اهداف سازمانی با همت و تلاش مضاعف انجام وظیفه کنند ، گفت: در سال گذشته  300 میلیارد تومان بودجه برای اجرای پروژه های عمومی عمرانی گازرسانی استان اختصاص یافته است .

به گزارش حرف آنلاین ، ” جعفر احمدپور ” مدیرعامل شرکت گاز استان  در دیدار نوروزی با کارکنان این شرکت ضمن تبریک سال نو به همکاران خود، سال نود و هفت را سال پربرکتی به یمن ماه مبارک رجب و میلاد مولی متقیان حضرت علی (ع) خواند و ابراز امیدواری کرد کارکنان و مدیران شرکت گاز مازندران همچون سال 1396 در پیشبرد اهداف سازمان با همت و تلاش مضاعف انجام وظیفه کنند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران ، امید، آرامش و نشاط مردم را از جمله اهداف شرکت گاز در توسعه گازرسانی به مناطق محروم خواند و افزود: امیدوارم با همت و تلاش کارکنان در سال جدید نیز برگ زرین دیگری بر کتاب پر افتخار صنعت گاز در استان افزوده و شرکت گاز استان مازندران به جایگاه های والاتر و بهتری نایل شود.

احمدپور اضافه کرد: در سال گذشته پروژه های اجرایی گازرسانی پیشرفت بسیار خوبی داشت و در این راستا 70 هزار مشترک جدید به مشترکین گاز مازندران افزوده شدند.وی به کار گروهی و جمعی در سازمان اشاره کرد و گفت: همه باید نسبت به سازمان احساس مسئولیت کرده و خدمات دهی بدون منت به مشترکین گاز طبیعی را در اولویت ویژه قرار دهند.

احمدپور تصریح داشت: حمایت از کالای ایرانی  محور اصلی تحقق  اقتصاد مقاومتی است و فعالین حوزه کشاورزی نقش مهمی در تحقق این شعار دارند.وی با اشاره به نام‌گذاری امسال با عنوان سال حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری، گفت: این نام‌گذاری‌ها که هر ساله با توجه به اساسی‌ترین نیازهای جامعه صورت می‌گیرد ، در حقیقت نقشه راهی برای رسیدن بیش از پیش کشور به رونق اقتصادی و خودکفایی کامل است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران ، اضافه کرد: ملت ایران برای رسیدن به این نقطه از رشد و شکوفایی هزینه های زیادی داده و حراست از انقلاب با توجه به هجمه‌های گسترده دشمنان علیه این نظام ارزشی، نیاز به تلاش آحاد مردم و مسوولان دارد.

وی با بیان اینکه مصداق بارز عمل کردن به شعار سال ، توجه به تولید داخلی است، اذعان داشت: حمایت از کالای ایرانی محور اصلی تحقق اقتصاد مقاومتی است و تولیدکنندگان داخلی نقش مهمی در تحقق این شعار دارد.