اخبار ویژه روزنامه حرف مازندران 24 مهرماه

  *آمادگی “حرف” برای میزبانی یک مناظره! سیدمحمود نبویان نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی، علی نجفی نماینده بابل را به مناظره دعوت کرد. حجت‌الاسلام سیدمحمود نبویان نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اصالتا بابلی است اما  علی نجفی خوشرودی نماینده بابل پس از تصویب FTAF مجلس در صفحه شخصی خود بار […]

 

*آمادگی “حرف” برای میزبانی یک مناظره!

سیدمحمود نبویان نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی، علی نجفی نماینده بابل را به مناظره دعوت کرد.

حجت‌الاسلام سیدمحمود نبویان نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اصالتا بابلی است اما  علی نجفی خوشرودی نماینده بابل پس از تصویب FTAF مجلس در صفحه شخصی خود بار دیگر حمایت خود را از این طرح اعلام کرد و گفت: صدای دموکراسی در ایران را بار دیگر به جهان انعکاس داد و وی از اینکه نقشی در تصویب این طرح داشت ابراز خوشحالی کرد.و حالا نبویان ، نجفی را به مناظره دعوت کرده است، در این راستا روزنامه حرف مازندران آمادگی برگزاری میزبانی این مناظره را با موضوع ایران پس از FTAF را دارد.

 

*نظام مهندسی ساختمان یا باند امضا!

پس از انتخابات نظام مهندسی ساختمان مازندران و تغییرات در ترکیب هیات رئیسه نظام، تعدادی از مهندسان مستقل استان مازندران نسبت به رواج تیم بندی و باندگرایی در این رسته هشدار دادند.بنابر شنیده های روزنامه حرف مازندران، برخی افراد و گروه های راه یافته به هیات رئیسه نظام مهندسی ساختمان امضا فروشی کرده و یا تیم گرایی را در این حوزه رواج داده اند که به نظر می رسد باید در این باره تدبیر شود.

رواج سازو ساخت های غیرمجاز از مهم ترین معضلات در استان مازندران به شمار می رود که متاسفانه روند قانونی نیز با برخی امضاهای مهندسین به خود گرفته است.

 

*انتقاد در انتقاد ساروی!

در حالی که شورای اسلامی شهر ساری در سال های اخیر با انتقادات بسیاری مواجه بوده است و برخی شنیده ها از اختلافات شدید درونی اعضای شورا حکایت دارد، برخی اعضای این شورا، از استاندار مازندران به دلیل بی توجهی به شوراها انتقاد کرده است. گزارشی که در رسانه ها منتشر شده است نشان می دهد یکدستی در میان اعضای شورای شهر ساری وجود ندارد واین اعضا از عدم انسجام برخوردار هستند و این در حالی است که استاندار مازندران را خطاب قرار داده و از استانداری درخواست برگزاری نشست می کنند.

به نظر می رسد شورای شهر ساری ابتدا باید در مسائل داخلی شهرداری و این شورا به یک دستی و هماهنگی دست یابد و با برنامه و ید واحد به سراغ مدیریت ارشد استان برود. تاختن بر مدار تخلف و یک محوری آفت مدیریت شهر ساری است که با دیدار با استاندار رفع نمی شود.

 

*هشدار “آشنا” درباره نوچه‌ها!

مشاور رئیس جمهوری درباره جایگزینی بازنشستگان هشدار داد. حسام الدین آشنا در توئیتر نوشت:مراقب باشیم!

نکند با هزار بدبختی بازنشستگان را از صندلی بلند کنیم ولی آنها نوچه‌هایشان را به جای خود بنشانند.