اخبار ویژه روزنامه حرف مازندران 21 مهرماه

نارضایتی از دفن نامناسب زباله در ساری   در هفته های اخیر شرکت های سازنده زباله سوزهای مازندران و محیط زیست مازندران در برابر کم کاری شهرداری های استان از جمله شهرداری ساری، در همکاری و هماهنگی برای ساخت زباله سوزهای استان و نیز ساماندهی مراکز دفن زباله، بازدیدهای خبرنگاران از زباله سوزها را در […]

نارضایتی از دفن نامناسب زباله در ساری

 

در هفته های اخیر شرکت های سازنده زباله سوزهای مازندران و محیط زیست مازندران در برابر کم کاری شهرداری های استان از جمله شهرداری ساری، در همکاری و هماهنگی برای ساخت زباله سوزهای استان و نیز ساماندهی مراکز دفن زباله، بازدیدهای خبرنگاران از زباله سوزها را در تهران و نوشهر رقم زدند تا اوج فاجعه در این بخش را به گوش مسئولان مربوطه برسانند در این راستا مسؤول پسماند محیط زیست مازندران با اعلام اینکه از عملکرد شهرداری ساری در دفن زباله ناراضی هستم، به فارس گفته: غیر از شهرداری ساری جانمایی بسیاری از مراکز زباله در استان مازندران نامناسب بوده است، دستگاه‌های نظارتی در جریان تخلفات شهرداری‌های استان قرار دارند.

 

خودمان بیکار زیاد داریم!

 

خطیب جمعه پل‌سفید سوادکوه، در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان گفته: از شهرهای دیگر برای اشتغال‌زدایی به شهرستان سوادکوه نیایند و وقتی اقدام به جذب بیکاران شود، بیکاران شهرستان همچنان بیکار می‌مانند. خبرنگاران برای مسؤولان استان و کمیته امداد امام خمینی استان بنویسند که مردم سوادکوه زراعت، صنعت، دام ندارند و با حقوق‌های بازنشستگی نمی‌توانند زندگی را پیش ببرند و کمیته امداد امام خمینی برای طبقات ضعیف وام اشتغال که کمک زیادی به مردم سوادکوه داشت و کمک کرده بود، تداوم داشته باشد و شهرستان سوادکوه را مانند شهرهای بزرگ نبینند.

 

ورزشکاران پشت درهای بسته سالن تخصصی تنیس روی میز آمل !

 

افتتاح سالن تنیس روی میز آمل موجب خوشحالی اهالی این رشته ورزشی در شهر ورزش خیز آمل شد اما هنوز کمتر از یکسال تگذشته که با بی تدبیری مسئولان ورزش این شهرستان و استان مورد بی توجهی قرار گرفته و …..

این روزها پینگ پنگ بازان آملی با درهای بسته  تنها سالن تخصصی تنیس روی میز این شهرستان که با  هزینه قابل توجه کمتر از یکسال پیش افتتاح شد مواجه هستند .

افتتاح سالن تنیس روی میز آمل موجب خوشحالی اهالی این رشته ورزشی در شهر ورزش خیز آمل شد اما هنوز کمتر از یکسال تگذشته که با بی تدبیری مسئولان ورزش این شهرستان و استان مورد بی توجهی قرار گرفته و بنا به دلایل نامعلومی قابل استفاده نمی باشد.

اهالی تنیس روی میز شهرستان آمل در حالی این روزها با درهای بسته این سالن مجهز روبرو هستند که مسابقات متعدد در رده های سنی مختلف در کشور و استان در خال برگزاری است و ورزشکاران این رشته باید از آمادگی کامل برای این مسابقات برخوردار باشند .

شمال نیوز نوشت: هفته گذشته تور ایرانی رشته پینگ پنگ در ساری برگزار و در هفته های آینده نیز یاسوج ، قم و اراک میزبان بهترین های تنیس روی میز کشور خواهند بود و اگر وضعیت این سالن به همین منوال ادامه یابد ورزش پرطرفدار و جذاب تنیس روی میز در شهرستان آمل مورد کم لطفی قرار می گیرد .

 

 

ردپای یک مازندرانی درباره واردات غیرقانونی خودرو

 

براساس اعلام رئیس کل دادگستری استان تهران با تکمیل شدن تحقیقات به زودی میثم رضایی محاکمه می‌شود.میثم رضایی که در گیرودار دستگیری متخلفان اقتصادی در حوزه واردات غیرقانونی خودرو به کشور بازداشت شده از مهره های اصلی ورود و شماره گذاری 6هزار خودروی خارجی در کشور به شمار می رود که هنگام خروج از کشور بازداشت شده است. وی مازندرانی و اصالتا اهل شهرستان آمل است.

غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت متهمان پرونده واردات غیرقانونی خودرو اظهار کرد: تکمیل تحقیقات در حال انجام است، رسیدگی دادگاهی در اسرع وقت خواهد بود و میثم رضایی هم جزو این متهمان پرونده خودرویی است.

 

حادثه وحشتناک برای زن پرنده در ساحل شمال!

 

زن پاراگلایدر باز در سواحل فریدونکنار از ارتفاع حدود 700 متری به درون دریای سقوط کرد، از مرگ جان سالم به در برد.

یک زن در رشته پاراگلایدر در هنگام پرواز در سواحل شهرستان فریدونکنار به دلیل نقص فنی و حدود 30 ساله از ارتفاع 700 متری به درون دریا کرد که به سرعت به بیمارستان امام خمینی این شهرستان منتقل و تحت مداوای پشکی قرار گرفت.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار دراین باره گفت: سقوط از ارتفاع بالا منجر به پارگی ریه این زن شد که بعد از انتقال به بیمارستان عملیات احیا و مداوای بر روی وی انجام شد.

دکتر محمد حسن ساتری با بیان اینکه احتمال مرگ با سقوط از چنین ارتفاعی بسیار بالا است افزود: سقوط این پاراگلایدر باز در درون دریا منجر به کاهش ضربه شد که از مرگ او جلوگیری کرد.

وی گفت که در حال حاضر این ورزشکار در بخش مراقبت های ویژه (ICU) بیمارستان بستری و شرایط وی به سمت بهبود است.

 

رئیس سازمان نظام روانشناسی بازداشت شد

 

حمیدرضا پوراعتماد عضو سازمان نظام روانشناسی در ارتباط با بازداشت رئیس این سازمان، گفت: عباسعلی اللهیاری به دلیل کلاهبرداری و سوءاستفاده مالی توسط پلیس آگاهی بازداشت شده است.

فارس نوشت: عضو سازمان نظام روانشناسی از بازداشت رئیس این سازمان به دلیل کلاهبرداری و سوءاستفاده مالی خبر داد و گفت: علی‌رغم اینکه عباسعلی اللهیاری از سال گذشته توسط دفتر رئیس جمهور رد صلاحیت شده بود ولی همچنان به صورت غیرمستقیم در کافه کارتابل امضا می‌کرد.
حمیدرضا پوراعتماد عضو سازمان نظام روانشناسی در ارتباط با بازداشت رئیس این سازمان، گفت: عباسعلی اللهیاری به دلیل کلاهبرداری و سوءاستفاده مالی توسط پلیس آگاهی بازداشت شده است.