اخبار ویژه روزنامه حرف مازندران /۱۴آذرماه

*فعلا خبری از تغییرات در استانداری مازندران نیست شنیده های روزنامه حرف مازندران حاکی است، فعلا خبری از تغییرات در استانداری به گوش نمی رسد. بنابراین گزارش، شنیده ها حکایت از آن دارد که استاندار جدید مازندران فعلا برنامه ای برای تغییرات ندارد و گمانه زنی ها برای تغییرات نیز بازارگرمی افراد برای رسیدن به […]

خبر-ویژه

*فعلا خبری از تغییرات در استانداری مازندران نیست

شنیده های روزنامه حرف مازندران حاکی است، فعلا خبری از تغییرات در استانداری به گوش نمی رسد.

بنابراین گزارش، شنیده ها حکایت از آن دارد که استاندار جدید مازندران فعلا برنامه ای برای تغییرات ندارد و گمانه زنی ها برای تغییرات نیز بازارگرمی افراد برای رسیدن به پست های مدیریتی است.

شنیده ها از راهروهای استانداری حکایت از آن دارد که در شرایط فعلی بحث تغییرات حتی در رده های پایین مدیریتی مازندران نیز مطرح نشده است.

 

*نظر امام جمعه مشهد درباره مازندران

امام جمعه مشهد گفته مازندران پایگاه تمام خوش‌گذرانی و تفریحات افرادی است که خودشان را در یک فضای بازمی‌بینند که آزادانه هر کار بخواهند می‌کنند.

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد در جمع اعضای ستاد نماز جمعه ساری با بیان اینکه مازندران با وضعیت خاصی که دارد عرصه شدید منکرات شرعیه است، گفت: هر کاری می‌کنیم باید به‌عنوان دفاع از پیغمبر (ص) و دین و در جبهه دفاع از اسلام در مقابل دشمن باشد و باید از ظرفیت خدمت در نماز جمعه استفاده کنید و وظیفه خودتان در مقابله با دشمن را چه به‌صورت حقیقی و چه به‌صورت مجازی انجام دهید.

وی با اشاره به اینکه دشمن توان مقابله نظامی ندارد، افزود: از روزی که دفاع مقدس ما تمام شد، دشمن در پایگاه‌های نظامی اطراف کشور مثل سگ پارس می‌کند و قدرت نزدیک شدن ندارد، زیرا از مردم که پشتیبان حکومت هستند، می‌ترسد.

امام جمعه مشهد با بیان تفاوت میان کشور‌هایی مثل ترکیه و پاکستان با ایران، ادامه داد: مردم ترکیه و پاکستان حکومت را متصل به دین نمی‌دانند، ولی در ایران مردم دینشان را برای نظام و انقلاب می‌دانند و تنها چیزی که نظام را حفظ کرده است مردم هستند به همین دلیل حمایتی که مردم از نظام دارند در کشور‌های دیگر نیست.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به اینکه راه تسلط دشمن بر نظام برداشتن سفره دین از زیر پای جوانان با رواج منکرات و فحشا است، گفت: در صورت رواج بی‌عفتی، جوانی که در بستر فحشا اوقات خود را می‌گذراند، به دلیل نداشتن دین از نظام حمایت نمی‌کند.

 

*جنگ شورایی ها در استوری

مسعود پیری عضو سابق شورای شهر ساری و از چهره های نزدیک به مهدی عبوری شهردار ساری در یک استوری اینستاگرامی عجیب فرد یا افرادی را تهدید کرده است!

همچنین مجادله های اینستاگرامی این عضو سابق شورا با یکی از مدیران شهرداری در یک سال گذشته حاشیه های بسیاری ایجاد کرده بود.

هشتگ اسپیناس از آن جهت قابل توجه است که نام هتلی گرانقیمت در تهران است که اخیرا اسفندیار عشوری عضو شورای شهر ساری اسنادی را رو کرد که در آن نشان میداد شهرداری ساری حدود 300 میلیون تومان تنها برای چند شب اقامت برخی مدیران شهری در این هتل هزینه کرده است

شیرسوار عضو شورای شهر قائم شهر هم با استوری هایی برخی دیگر از اعضای شورای شهر را تهدید به افشاگری می کند. وی در این استوری ها میزان دریافتی هر عضو شورا برای یک جلسه را 800هزار تومان عنوان کرده و می گوید که اعضا بدون حضور در جلسات این رقم را دریافت می کنند.

 

*دفاع یوسفیان ملا از رئیس مجلس!

عزت‌الله یوسفیان ملا از اعضای کمیسیون آیین نامه درباره وضعیت طرح استیضاح لاریجانی به خبرآنلاین گفته: یک عده به اشتباه این موضوع را به عنوان استیضاح مطرح کردند، در حالی که استیضاح یعنی کسی از کار برکنار می شود مانند وزرا. آنچه از سوی تعدادی از نمایندگان مطرح شد اصلا چنین روالی ندارد، ماده 26 قانون آیین نامه داخلی عنوان می کند اگر 25 نفر از نمایندگان نسبت به هریک از اعضای هیأت رئیسه و نه تنها رئیس، اعتراضی داشته باشند آن را به کمیسیون آیین نامه می دهند که در آن کمیسیون نیز با حضور رؤسای کمیسیون ها یک هیات چند نفره تشکیل می شود تا مسأله را بررسی کنند و در نهایت نظر می دهند و سپس به صحن می آید.

حتی اگر چنین طرحی در صحن مطرح شود باز روال آن با استیضاحی که یک مخالف و یک موافق در آن حرف بزند فرق دارد. البته این طرح به علت آنکه حد نصاب 25 امضا را نداشت منتفی و بایگانی شد.

 

*ملاقات خصوصی اسلامی با مقام معظم رهبری

وزیر راه و شهرسازی صبح دیروز با مقام معظم رهبری دیدار کرد. قرار بود مراسم آغاز فاز اول بومی‌سازی زیرساخت‌های ناوبری هوایی ایران با حضور وزیر راه و شهرسازی، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها، رئیس سازمان هواپیمایی و معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی برگزار شود که محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی موفق به حضور در این مراسم نشد.

به نوشته فارس؛ مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور در این باره اظهار داشت: طبق برنامه قرار بود وزیر راه و شهرسازی میزبان اصلی این جلسه باشد و وی هم تأکید کرده بود، با توجه به اهمیت موضوع جلسه علاقه مند است تا اولین حضورش در شرکت فرودگاه‌ها از طریق شرکت در این مراسم باشد. به گفته رحمت‌الله مهابادی اما به دلیل حضور وزیر راه و شهرسازی در ملاقات خصوصی با مقام معظم رهبری که برگزاری آن ساعاتی پیش به وزیر راه اعلام شد، وی نتوانست در این جلسه حضور یابد.