اخبار ویژه روزنامه حرف مازندران / اول آبان ماه

  آقای فرماندار چه کسی به این ها مجوز داده است؟ فرماندار رامسر روز گذشته در نشست با خبرنگاران با اشاره به تخریب 10 منزل مسکونی در حاشیه رودخانه ها از اسکان موقت این خانواده باه همکاری شهرداری و شورای شهر خبر داده و گفته است پیگیری های لازم به جهت اسکان دائم این افراد […]

 

آقای فرماندار چه کسی به این ها مجوز داده است؟

فرماندار رامسر روز گذشته در نشست با خبرنگاران با اشاره به تخریب 10 منزل مسکونی در حاشیه رودخانه ها از اسکان موقت این خانواده باه همکاری شهرداری و شورای شهر خبر داده و گفته است پیگیری های لازم به جهت اسکان دائم این افراد در جریان است.

گفته می شود این بارندگی که در 17 سال گذشته بی سابقه بوده است 700 میلیارد تومان به تاسیسات زیربنایی و به زندگی و کسب و کار مردم خسارت وارد کرده است.

نکته مهم  در اظهارات آزاد فرماندار رامسر این است که این مساکن در حاشیه رودخانه ها از کدام نهاد مجوز گرفته اند که امروز هم جانشان به خظر افتاده هم مال اشان و هم هزینه برای بیت المال تحمیل کرده اند؟!

 

 

سخنان مدیران مازندرانی متناقض است!

خبرگزاری ایرنای مازندران در خبری به نقل از معاون سازمان برنامه و بودجه استان گفته است که پروژه های مازندران به موقع اعتبار گرفتند، طالبی گفته که بیش از 5 هزار پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد که با اعتبار عمرانی سال جاری 2 هزار و 817 پروژه عمرانی کوچک و بزرگ خاتمه خواهد یافت.

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت وبرنامه ریزی مازندران ادامه داده تاکنون 45 درصد از بودجه عمرانی 11 هزار میلیارد ریالی مازندران تخصیص داده شد.

اصغر طالبی اضافه کرده: این درحالیست که میزان اعتبار عمرانی تخصیصی سال قبل مازندران تا پایان سال کمتر از این میزان بود. اگرچه این اظهارات امیدوار کننده است اما باید دید چرا مدیران و مسئولان مازندرانی از نبود اعتبارات در استان گلایه دارند و تکلیف سخنان مدیران دستگاه ها که کمبود اعتبارات و بودجه را دلیل عدم پرداختها به پیمانکاران و پروژه ها می دانند چیست؟

 

 

بحث میان اوقاف و شورای شهر تنکابن بر سر نذورات!

در جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن، میان دو دستگاه این شهرستان بر سر نذورات امامزادگان بحث درگرفت.

رییس شورای اسلامی شهرستان تنکابن در این جلسه با انتقاد از عملکرد اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مدعی شده بود که درآمد امامزاده ها و بقاع متبرکه شهرستان تنکابن به تهران منتقل می شود. تقی پزشکی افزوده: در اوقاف و امور خیریه بدون آنکه نظارتی وجود داشته باشد نذورات مردم را جمع آوری می کند و حتی یک ریال از آن را در شهرستان هزینه نمی کند.

حجت الاسلام رسول علیخانی رئیس اداره اوقاف تنکابن نیز در پاسخ به ادعای مطرح شده از سوی رییس شورای شهر تنکابن گفته است: درآمد امامزاده ها و بقاع متبرکه در همین شهرستان هزینه می شود و نباید مسئولی که ادعای قانون مداری دارد بدون علم و آگاهی در این زمینه صحبت کند.

وی دلیل چنین دروغ پراکنی ها را کوتاه شدن دست برخی فرصت طلبان دانست و اظهار داشته: در زمینه انضباط مالی با کسی تعارف نداریم و عملکرد این نهاد کاملا شفاف و قابل دفاع است.

 

 

جلسه دوساعته اسلامی در وزارت راه

پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه از جلسه دو ساعته اسلامی سرپرست وزارت راه و استاندار مازندران در طبقه 15 ام این وزارتخانه خبرداد. سرپرست وزارت راه و شهرسازی روز گذشته با حضور در ساختمان مرکزی عباس آباد، اولین جلسه کاری خود با معاونان وزارتخانه را برگزار کرد.

ورود محمد اسلامی به طبقه پانزدهم وزارت راه و شهرسازی بدون حضور عباس آخوندی انجام شد اما بلافاصله پس از ورود، با تشکیل جلسه شورای معاونین وزارت راه و شهرسازی به ریاست سرپرست، نوعی «معارفه» نیز اتفاق افتاد.

شورای معاونین وزارت راه و شهرسازی با ترکیب نزدیک به 20 نفر از معاونان، برخی مشاورین و مسولان بانکی روز گذشته با حضور سرپرست وزارتخانه برگزار شد و در آن جلسه، برخی از آنها به ارایه گزارشی از وضعیت حوزه مربوطه پرداختند.

جلسه دیروز حدود 2 ساعت به طول انجامید و آنطور که گفته میشود، سرپرست وزارت راه و شهرسازی درباره مهمترین موضوع که یکی از پایه های اختلاف فکری بین عباس آخوندی وزیر مستعفی و حسن روحانی رئیس جمهور بوده، نکاتی را مطرح کرده است.

 

 

سایت شهرداری بابل هک شد !

هکر یا هکرها سایت رسمی شهرداری بابل را هک کردند و پیامی مبنی بر عدم امنیت کامل این سایت را بر روی خروجی قرار دادند.سایت شهرداری بابل در حالی شب گذشته هک شد که این هفته ها شهرداری این شهر همواره درگیر حواشی بوده است .

هکرها علاوه بر یک پیام فنی، مطالبی را حاوی فحاشی و تهمت و افترا را در قالب خبری این سایت هک شده قرار دادند .