اخبار انتظامی مازندران در 24 ساعت گذشته

*انهدام باند سارقان داخل خودرو با 15 فقره سرقت در شهرستان عباس آباد   رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگیری اعضای باند سارقان داخل خودرو با 15 فقره سرقت در شهرستان “عباس آباد” خبر داد . سرهنگ”ذبیح الله پهلوانی” با اعلام این خبر، افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در شهرهای” […]

*انهدام باند سارقان داخل خودرو با 15 فقره سرقت در شهرستان عباس آباد

 

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگیری اعضای باند سارقان داخل خودرو با 15 فقره سرقت در شهرستان “عباس آباد” خبر داد .

سرهنگ”ذبیح الله پهلوانی” با اعلام این خبر، افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در شهرهای” عباس آباد، سلمانشهر و كلارآباد” در فروردین ماه سال جاری، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی یکی از سارقان که با یک دستگاه خودرو سواری پژو207 در اغلب سرقت ها حضور داشت، شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه به همراه دو همدستش دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی مازندران،اظهار داشت: ماموران در بازرسی از خودروی متهمان تعداد زیادی اموال مسروقه از جمله مدارك شناسایی افراد، كیف زنانه و چندین دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه كشف شد.

سرهنگ پهلوانی با اشاره به اینکه متهمان غیر بومی استان هستند، افزود: این افراد در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به بزه انتسابی و 15 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.

وی عنوان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 

*کشف یک میلیاردی اموال مسروقه در شهرستان ساری

 

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی به ارزش یک میلیارد ریال و مقادیری موادمخدر در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ” ناصر علی صفر پور” با اعلام این خبر، اظهار داشت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، سارقان و مجرمان سابقه دار، طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خیز شهر ساری به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران انتظامی این فرماندهی با هماهنگی قضائی و در عملیاتی ضربتی با حضور در یکی از مناطق آلوده و جرم خیز، یک دستگاه خودرو زانتیا، 15 دستگاه گوشی تلفن همراه،7 دستگاه موتور سیکلت، 2 دستگاه دوچرخه و40 عدد کارت عابر بانک سرقتی،40 میلیون ریال اسکناس جعلی، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر مواد، ابزار و ادوات مصرف مواد مخدر و …. کشف کردند.

سرهنگ صفر پور با اشاره به اجرای موفقیت‌ آمیز این طرح عنوان داشت: در این طرح 7 متهم به سرقت از سارقان سابقه دار و فروشندگان مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان در پایان ضمن تقدیر از همکاری خوب مردم با پلیس، اظهار داشت: هدف از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده، ایجاد امنیت پایدار و ایجاد آسایش و آرامش برای مردم است.

 

 

*کشف دو دستگاه موتور سیکلت قاچاق در رامسر

 

فرمانده انتظامی شهرستان “رامسر” از کشف 2 دستگاه موتور سنگین قاچاق جمعا به ارزش 400 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ “محمدصادق شاه نظری” با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری موتور سیکلت های قاچاق و فاقد مجوز توسط افرادی در این شهرستان موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی پس از هماهنگی های قضائی موفق به شناسایی متهمان شدند.

سرهنگ شاه نظری، خاطر نشان کرد: ماموران در اقدامی عملیاتی متهمان را دستگیر و دربازرسی از محل پارکینگ خودرویی آنان دو دستگاه موتورسیکلت 400 و 250 سی سی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر ارزش ریالی موتورسیکلت های قاچاق کشف شده را در مجموع بالغ بر 400 میلیون ریال عنوان کرد و در خاتمه با اشاره به تحویل اموال مکشوفه به سازمان جمع آوری اموال تملیکی استان، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرف شدند .

 

 

*اجرای طرح مقابله با سرقت در شهرستان کلاردشت

 

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از اجرای طرح مقابله با سرقت و دستگیری 5 سارق حرفه ای منزل و موتورسیکلت در این شهرستان شدند .

سرهنگ” قاسم عزیزی” گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح مقابله با سرقت در شهرستان کلاردشت به اجرا درآمد .

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، افزود: در اجرای این طرح ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی 5 سارق حرفه ای منزل و موتورسیکلت در این شهرستان شدند .

سرهنگ عزیزی، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازجوئی های به عمل آمده تاکنون به 8 فقره سرقت منزل و موتورسیکلت اعتراف کردند .

وی با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی برای مقابله با هرگونه ناهنجاری های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند

 

*دستگیری 2 عامل افیونی در شهرستان نکا

 

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر و کشف 4 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “هادی نصیری” درتشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل و توزیع مواد مخدر توسط 2 عامل افیونی در شهرستان ” نکا ” موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا، افزود:در اجرای این ماموریت مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های میدانی، موفق به شناسایی این دو قاچاقچی مواد مخدر شدند.

سرهنگ نصیری، تصریح کرد: طی هماهنگی‌های صورت گرفته با مرجع قضائی، ماموران موفق شدند، در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کنند.

وی،خاطر نشان کرد: در بازرسی های به عمل آمده از خودروی این سوداگر مرگ 4 کیلو گرم تریاک کشف شد.

 

 

*دستگیری سارق ساختمان های نیمه کاره با 4 فقره سرقت در ساری

 

معاون عملیات فرمانده انتظامی استان، از شناسایی و دستگیری سارق سابقه دار ساختمان های نیمه کاره در ساری خبر داد.

سرهنگ “ناصر علی صفر پور” گفت: در پی تعدد سرقته ای صورت گرفته از ساختمانهای نیمه کاره موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 14 این فرماندهی قرار گرفت.

وی، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی سارق که دارای سابقه سرقت در این شهرستان نیز بوده است شدند .

سرهنگ صفرپور،خاطرنشان کرد:پس از هماهنگی های قضائی متهم دستگیر و در بازجویی‌های فنی و تخصصی به 4فقره سرقت از ساختمانهای نیمه کاره در ماه گذشته اعتراف کرد.

 

 

*انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر در آمل

 

فرمانده انتظامی شهرستان”آمل”، از انهدام یک باند تهیه و توزیع موادمخدر و کشف 12 کیلوگرم موادمخدر تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “نعمت الله آزادی” ، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی به صورت باندی ، در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان آمل، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود:مأموران پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، چهار متهم به مواد مخدر که با تشکیل باندی اقدام به تهیه وتوزیع مواد مخدر در این شهرستان می کردند شناسایی شدند.

سرهنگ آزادی،خاطر نشان کرد: ماموران پس از هماهنگی های قضائی متهمان را در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان 12 کیلوگرم تریاک کشف کردند.

وی از توقیف 2 دستگاه خودروی متعلق به متهمان در این عملیات خبر داد و اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان آمل در پایان با بیان اینکه مواد مخدر عامل مهم به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشری است ،گفت:طرح پاكسازی مناطق آلوده و دستگیری توزیع کنندگان موادمخدر در سطح شهرستان با رویکرد مبارزه با خرده فروشان و عاملان سودجوی مواد مخدر ادامه دارد.