احيای ۱۱۴ واحد راكد صنعتی و پیش‌بینی به‌کارگیری ۱۲۰۰ نفر

مديرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از احيای ۱۱۴ واحد بهره بردار راكد در هشت ماهه نخست سالجاري، در شهركها و نواحي صنعتي استان و پیش‌بینی برای بيش از هزار و ۲۰۰ نفر اشتغال خبر داد. به گزارش حرف آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، ياسر اميني با اشاره به حمايت از […]

مديرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از احيای ۱۱۴ واحد بهره بردار راكد در هشت ماهه نخست سالجاري، در شهركها و نواحي صنعتي استان و پیش‌بینی برای بيش از هزار و ۲۰۰ نفر اشتغال خبر داد.

به گزارش حرف آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، ياسر اميني با اشاره به حمايت از واحدهاي توليدي و صنعتي در راستاي سياست سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران گفت: واحدهاي توليدي و صنعتي در سطح استان، در تأمين سرمايه در گردش با مشكلاتي مواجه هستند كه پس از تأمين نقدينگي، مقوله بازاريابي و عدم توانايي در بازار از مهمترين دغدغه هاي واحدهاي توليدي است.

رئيس هيئت مديره و مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران افزود: اين شركت با توجه به شناسايي عارضه و دلايل ركود ۱۸۶ واحد توليدي راكد در سال جاري، بدنبال برطرف نمودن موانع و مشكلات اين واحدها بوده كه با تشكيل جلسات متعدد و پيگيريهاي لازم، تعداد ۱۱۴ واحد توليدي راكد كه تحت تمليك بانكهاي عامل قرار داشتند، مجدداً احيا و به چرخه توليد بازگشته اند.

وي تصريح كرد: در سال جاري، براي تعداد ۳۰ واحد بهره بردار راكد بلحاظ وجود مشكلات قانوني، پرونده تشكيل و جهت حصول نتيجه، به مراجع ذيصلاح ثبتي و قضايي ارسال گرديد و تعداد ۴۲ واحد بهره بردار راكد نيز پايش و عارضه يابي شده كه پرونده هاي آنها در حال رسيدگي مي باشد.

اميني بيان داشت: با بازگشت مجدد ۱۱۴ واحد توليدي به چرخه توليد و صنعت مازندران، براي بيش از هزار و ۲۰۰ نفر اشتغال فراهم خواهد شد.