احداث نخستین قرارگاه صیانت از منابع طبیعی در بابل

حرف آنلاین: فرماندار بابل در نشست با یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان بابل در راستای حفظ و صیانت از منابع طبیعی، اراضی زراعی و باغی و رودخانه‌های شهرستان گفت: نباید در اعمال قانون تبعیض قائل شد بلکه باید یک نگاه برابر در این حوزه حاکم باشد. قاسم عزیززاده گرجی با اشاره به اینکه ظرافت خاصی […]

حرف آنلاین: فرماندار بابل در نشست با یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان بابل در راستای حفظ و صیانت از منابع طبیعی، اراضی زراعی و باغی و رودخانه‌های شهرستان گفت: نباید در اعمال قانون تبعیض قائل شد بلکه باید یک نگاه برابر در این حوزه حاکم باشد.

قاسم عزیززاده گرجی با اشاره به اینکه ظرافت خاصی در اجرای حکم وجود دارد که باید به آن توجه شود افزود: یکی از اقدامات بسیار مهمی که باید مورد توجه قرار گیرد بحث ریشه یابی موضوعاتی است که موجبات ساخت‌وساز غیرمجاز را فراهم کرده است.

فرماندار ویژه شهرستان بابل با اشاره به اینکه نباید کمبود تجهیزات مانع تخریب شود گفت: دستگاه‌هایی که تجهیزات برای تخریب ندارند، اعلام کنند تا هماهنگی لازم برای تامین آن انجام شود.

وی با اشاره به اینکه از امروز در شهرستان بابل قرارگاهی با هدف صیانت از منابع طبیعی، اراضی زراعی و باغی و رودخانه‌های شهرستان تشکیل می‌شود، تصریح کرد: بخشداران سازوکار بکارگیری دهیاران و شورا‌ها را در طرح فراهم کنند.

عزیززاده گرجی استفاده از ظرفیت دهیاران را گام نخست حفظ عرصه‌های ملی برشمرد و خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان نمی‌پذیریم دهیاری بخواهد در این خصوص تعلل کند.

فرماندار بابل از برخورد جدی با متخلفان خبر داد و یادآور شد: از ابتدای سال ۱۴۰۱ اگر ساخت‌وساز غیر مجازی انجام شود، با دهیار آن روستا برخورد خواهد شد و بخشداران در این فرآیند موظفند، ناظر، مسئول و در نهایت پاسخگو باشند./باشگاه خبرنگاران