احداث شهرک‌های کشاورزی در زمین‌های بلاکشت ساری

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری از احداث شهرک‌های کشاورزی و اجرای پروژه‌های دامی، گلخانه‌ای و شیلاتی در زمین‌های بلاکشت در این شهرستان خبر داد.  رضا پورفلاح افزود:  باید برای معیشت بهتر و اشتغال پایدار در روستاهای ای ن شهرستان از ظرفیت و پتانسیل موجود در این مناطق بهره ببریم.مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری ادامه داد: […]

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری از احداث شهرک‌های کشاورزی و اجرای پروژه‌های دامی، گلخانه‌ای و شیلاتی در زمین‌های بلاکشت در این شهرستان خبر داد.

 رضا پورفلاح افزود:  باید برای معیشت بهتر و اشتغال پایدار در روستاهای ای ن شهرستان از ظرفیت و پتانسیل موجود در این مناطق بهره ببریم.مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری ادامه داد: با شناسایی زمین‌های بلاکشت بالای پنج هکتار، مطالعات لازم با همکاری اداره منابع طبیعی و امور اراضی انجام و به شرکت شهرک‌های کشاورزی استان مازندران معرفی می‌شوند.

 وی ادامه داد: پس از انجام مطالعات لازم، زیرساخت‌های ضروری برای اجرای پروژه‌های دامی، گلخانه‌ای و شیلاتی در زمین‌های بلاکشت اجرا می‌شود. پورفلاح خاطرنشان کرد: در فاز اول این طرح، روستاهای مناطق محروم بخش دودانگه و چهاردانگه در اولویت کاری قرار دارد.