اجرای طرح 10 دقیقه با کتاب در شرکت خطوط لوله نفت منطقه شمال

رئیس روابط عمومی منطقه شمال از اجرای طرح 10 دقیقه با کتاب با هدف ترغیب کارکنان اين منطقه به مطالعه کتاب خبر داد. به گزارش حرف، علیجان مهدوی گفت: این طرح برای نخستین بار آغاز شده است و هر هفته یکی از متقاضیان پس از اقامه نماز ظهر و عصر در مدت 10 دقیقه به […]

7

رئیس روابط عمومی منطقه شمال از اجرای طرح 10 دقیقه با کتاب با هدف ترغیب کارکنان اين منطقه به مطالعه کتاب خبر داد.

به گزارش حرف، علیجان مهدوی گفت: این طرح برای نخستین بار آغاز شده است و هر هفته یکی از متقاضیان پس از اقامه نماز ظهر و عصر در مدت 10 دقیقه به معرفی آخرین کتابی که خوانده می پردازد و مهمترین سرفصل های کتاب یا فرازی از آن را برای پرسنل منطقه تشریح می‎کند.

مهدوی مهمترین هدف از اجرای این برنامه فرهنگی را ترغیب پرسنل منطقه به مطالعه کتاب در اوقات فراغت عنوان و تاييد کرد: مطالعه پدر و مادر موجب تشویق فرزندان به کتاب خوانی می شود و با اجرای این طرح می توان در درازمدت به افزایش سرانه مطالعه در خانواده های پرسنل نیز امید داشت.

وی با اشاره به بالا بودن میانگین سطح تحصیلات پرسنل منطقه شمال اشاره کرد و افزود: با اجرای این طرح می توان قدرت سخنوری و ارتباطات اجتماعی بین پرسنل را به عنوان مدیران آینده صنعت نفت تقویت کرد.

به گفته مهدوی تاکنون چهار جلسه از طرح فرهنگی 10 دقیقه با کتاب در این منطقه برگزار شده و استقبال کارکنان از آن قابل توجه بوده است.