اجرای طرح کشیک نوروزی بیمه سلامت مازندران

مدیرکل بیمه سلامت مازندران از تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی با هدف ارائه خدمت به هموطنان و بیمه شدگان زیر پوشش این سازمان در ایام تعطیلات سال نو خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت مازندران ، دکتر ظفرمند، مدیرکل بیمه سلامت مازندران اعلام کرد: با توجه به میهمان پذیر بودن استان در […]

4

مدیرکل بیمه سلامت مازندران از تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی با هدف ارائه خدمت به هموطنان و بیمه شدگان زیر پوشش این سازمان در ایام تعطیلات سال نو خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت مازندران ، دکتر ظفرمند، مدیرکل بیمه سلامت مازندران اعلام کرد: با توجه به میهمان پذیر بودن استان در این ایام همچنین اجرای طرح ملی پزشک خانواده شهری و نظام ارجاع، تمهیدات لازم در راستای ارائه خدمات مطلوب به هموطنان پیش بینی و با تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی در این اداره کل، تصمیمات لازم جهت برقراری کشیک نوروزی اتخاذ شد.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران با بیان این که تمام تلاش این اداره کل بر این امر معطوف شده است که مردم هیچگونه دغدغه ای از بابت درمان نداشته باشند، افزود: این اداره کل و کلیه ادارات و نمایندگی های تابعه سراسر استان همچنین مراکز درمانی طرف قرارداد آماده ارائه خدمت به تمامی هموطنان و بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت می باشند.

بر اساس این گزارش ، دکترظفرمند با اشاره به اینکه مازندران یکی از دو استان کشور مجری طرح پزشک خانواده است ، گفت : برای جلوگیری از هرگونه تداخل و مشکل برای مسافران نوروزی مازندران ، هماهنگی لازم بین این اداره کل و دستگاه های ارائه دهنده خدمات درمانی انجام شده است .  لازم به ذکر است، کشیک تعطیلات نوروزی بیمه سلامت مازندران برای 19 اداره تابعه و نمایندگی ها و دفاتر پیشخوان منتخب بیمه سلامت در استان برقرار است.

لازم به ذکر است تا کنون دو جلسه کمیته ستاد تسهیلات نوروزی در این اداره کل جهت هماهنگی و برنامه ریزی جهت ارائه خدمات نوروزی به بیمه شدگان و مسافرین نوروزی برگزار شد و بر همین اساس بروشورهای اطلاع رسانی به بیمه شدگان نیز طراحی و آماده توزیع می باشد.