اجرای طرح ویژه جمع آوری متکدیان در آمل

آمل –خبرنگار حرف: جلسه ستاد ساماندهی متکدیان شهرستان آمل به ریاست حسین احسانی معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل و دیگر مسئولین شهرستانی برگزار شد. حسین احسانی معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل ضمن خیرمقدم به حاضرین در جلسه گفت: دستگاه های مرتبط برای ساماندهی متکدیان در شهرستان آمل باید پای کار باشند […]

آمل –خبرنگار حرف: جلسه ستاد ساماندهی متکدیان شهرستان آمل به ریاست حسین احسانی معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل و دیگر مسئولین شهرستانی برگزار شد.

حسین احسانی معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل ضمن خیرمقدم به حاضرین در جلسه گفت: دستگاه های مرتبط برای ساماندهی متکدیان در شهرستان آمل باید پای کار باشند و هماهنگی های لازم را با دستگاه قضایی داشته باشند تا بتوان این افراد را که در سطح شهر آمل پرسه می زنند و چهره شهر را نامساعد می کنند جمع آوری و ساماندهی کرد.

این مسئول در ادامه افزود: اکثر افرادی که کارتن خواب هستند، دارای خانواده هستند که بنا به دلایلی به کارتن خوابی روی آورند که این عمل نیز ناپسند بوده که احساسات مردم را جریحه دار می کند. لذا باید ادارات ذیربط با مرکز ساماندهی و جمع آوری متکدیان حیات نو و دستگاه قضایی همکاری لازم را داشته باشند.

در پایان از سوی مرکز ساماندهی متکدیان حیات نو گزارش عملکرد به صورت تصویری نمایش داده شد و تصمیم برآن شد که با هماهنگی دستگاه قضا و ادارات ذیربط و باتوجه به فرارسیدن  عید نوروز به صورت جدی و ویژه مورد پیگیری قرار گیرد.