اجرای طرح نهضت سبز در ساری

حرف آنلاین:مدیر جهاد کشاورزی ساری گفت: طرح نهضت درختکاری در حاشیه جاده‌های استان و شهرستان ساری به نام علامه حسن زاده آملی آغاز شد. رضا پورفلاح ادامه داد: در این طرح با بهره گیری ا‌ز توانمندی و ظرفیت تمام دستگاه‌های اجرایی در ورودی و خروجی و حاشیه جاده‌های اصلی شهرستان درختکاری خواهد شد. او گفت: […]

حرف آنلاین:مدیر جهاد کشاورزی ساری گفت: طرح نهضت درختکاری در حاشیه جاده‌های استان و شهرستان ساری به نام علامه حسن زاده آملی آغاز شد.

رضا پورفلاح ادامه داد: در این طرح با بهره گیری ا‌ز توانمندی و ظرفیت تمام دستگاه‌های اجرایی در ورودی و خروجی و حاشیه جاده‌های اصلی شهرستان درختکاری خواهد شد.

او گفت: در این طرح نوع درخت متناسب با شرایط آب و هوایی و گونه‌های جنگلی که زیبایی و جلوه‌های بصری را نیز ایجاد کند، انتخاب می‌شوند.

پورفلاح این طرح را یک میراث برای آیندگان دانست و افزود: تاکنون دو هزار و ۲۵۰ اصله نهال جنگلی در مسیر جاده ساری به قائم شهر و میاندورود غرس شد.
مدیر جهاد کشاورزی ساری گفت: ۵۰۰ چاله نکاشته در مسیر شهرستان قائمشهر و ۳۰۰ چاله آماده کاشت در مسیر جاده میاندورود وجود دارد که عملیات کاشت در مسیر جاده میاندورود با حضور فرماندار شهرستان آغاز شد./صداوسیما