اجرای طرح تأئید نهایی سند توسط اثر انگشت سران دفاتراسناد رسمی

معاون اسناد اداره کل ثبت اسناد و املاک استان در گفتگویی از اجرای طرح تأئید نهایی سند توسط سران دفاتر اسناد رسمی در استان خبر داد. به گزارش حرف، محمدحسن صادقی در گفتگویی با اعلام این خبر افزود: دفاتر اسناد رسمی به دلیل اینکه به یک نظام حقوقی رسمی متکی هستند می توانند به عنوان […]

0
معاون اسناد اداره کل ثبت اسناد و املاک استان در گفتگویی از اجرای طرح تأئید نهایی سند توسط سران دفاتر اسناد رسمی در استان خبر داد.
به گزارش حرف، محمدحسن صادقی در گفتگویی با اعلام این خبر افزود: دفاتر اسناد رسمی به دلیل اینکه به یک نظام حقوقی رسمی متکی هستند می توانند به عنوان پیشخوان پذیرش نهادهای نوین، برای نهادها اداری و اجرایی کشور عمل کنند.
وی تصریح کرد: با اجرای این طرح در اداره کل ثبت اسناد و املاک و واحدهای ثبتی تابعه استان تأئید نهایی کلیه خدمات ثبتی در سامانه ثبت الکترونیک اسناد تنظیمی در دفاتر اسناد رسمی با اثر انگشت سران دفاتر اسناد رسمی صورت می پذیرد.
در استان مازندران 335 سردفتر اسناد رسمی مشغول به فعالیت هستند که طبق برنامه الویت بندی با مراجعه به ادارات ثبت اسناد و املاک نسبت به ثبت اثر انگشت برای تأئید نهایی اسناد الکترونیک در سامانه اقدام خواهند کرد.